Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Cykl "helpdesk (szeroko pojętej) księgowości" tom pierwszy - co można usłyszeć: -…

Cykl "helpdesk (szeroko pojętej) księgowości" tom pierwszy - co można usłyszeć:

- Co to jest data dostawy?
- Czy jak podatek ma być 20%, to mam zaznaczyć 20% czy nie?
- Czy żeby znaleźć swojego klienta mam wpisać NIP swój czy tego klienta?
- A dlaczego do angielskiej firmy mam pisać po angielsku?
- Ale dlaczego to JA mam znać dane swojego klienta?
- Zupełnie nie rozumiem czemu nie mogę wystawić trzech faktur z tym samym numerem.
- Ale ja mam Chrome, a nie przeglądarkę.
- Czemu to ja muszę poprawić mój błąd?
- Czy mogę wpisać w polu "Dodatkowe informacje" informację dla klienta?
- A nie możecie się wy skontaktować z moim klientem i zapytać, kiedy mi zapłaci?

by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Agness92
17 21

Angielska firma do polskiej pewnie po angielsku pisze. Taka trochę hipokryzja (moim zdaniem)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
16 18

@Agness92: Jakoś komunikować się muszą, angielski jest obecnie lingua franca i dobrze, bo przynajmniej można się dogadać.

Odpowiedz
avatar MyCha
13 13

@Agness92: W historii równie dobrze zamiast angielskiej firmy mogła być niemiecka, norweska, hinduska. Wszędzie należało napisać tego maila po angielsku. Swoją drogą ta powszechność angielskiego w biznesie jest bardzo pomocna i ułatwiająca życie.

Odpowiedz
avatar Ara
7 7

@Agness92: Zwykle w umowach jest zapis: "obowiązującym językiem jest..." - podpisali? Gdzie hipokryzja? Może bardziej nieuctwo?

Odpowiedz
avatar Polka007
6 6

Co to za cykl? Dla idiotów czy jak? Troche to zabawne a zarazem i smutne,

Odpowiedz
avatar Rak77
10 12

biznesmeni level "mistake"

Odpowiedz
avatar Bydle
8 12

Ale to piękne. Nie trzeba mieć wiedzy specjalistycznej, by mieć pracę w informacji (czyli odpowiadać na TAKIE pytania). I tak samo mnie trzeba mieć wiedzy fachowej, by pracować w (szeroko pojętej) księgowości. Brzmi jak przedwyborcza realizacja haseł wyborczych wszystkich partii - praca dla każdego! :-)

Odpowiedz
avatar Toyota_Hilux
8 8

Wszystko przez to, że panie księgowe są niedouczone. Pracodawcy w większość firm nie chcą inwestować w kadry, pracownicy mają w dooopie samokształcenie, a co za tym idzie mamy to co mamy na załączonym obrazku.

Odpowiedz
avatar berlin
14 14

Autentyk. Wczesne lata 90, dzial informatyki firmy X. Dzwoni telefon: - Halo, tu dzial informatyki. - Dobry, moglby mi pan powiedziec, gdzie dostane tanio cegly? - ... ? Nie mam pojecia. - Przeciez to dzial informatyki! Powinniscie ludzi informowac!!!

Odpowiedz
avatar SirCastic
6 12

@berlin: ...No nie chciałbym Cię sprowadzać na ziemię, ale informatyka zajmuje się przetwarzaniem informacji właśnie :) Było nazwać dział Administracja sieci, Webemastering czy Sprzęt komputerowy.

Odpowiedz
avatar SirCastic
7 11

@Xirdus: Nie, no zgoda, zgoda - informatyk przetwarza informacje a interpretacją zajmuje się dział analityki :) I tam należało przełączyć klienta. Połączenie płatne za każdą rozpoczętą minutę.

Odpowiedz
avatar SirCastic
12 16

@Xirdus: Ale o tym że interpretacja nie jest udzielaniem, to już właśnie dział analityczny powie i przełączy do kolejnej komórki... (czekam na wymianę opon)

Odpowiedz
avatar rodzynek2
1 3

Przy całym naszym systemie podatkowym i nastawieniem kontrolerów z US (i nie tylko) początkujący przedsiębiorca powinien zadawać jak najwięcej pytań. Oczywiście większość pytań w historii jest co najmniej absurdalna.

Odpowiedz
avatar Zorba
0 2

i jeszcze jedno pyytanie - dlaczego jeszcze tam pracuja??

Odpowiedz
avatar szymonista
-1 5

A ja się pytam.... co to jest przeglądarka??

Odpowiedz
avatar SirCastic
4 6

@szymonista: pani w poczekalni pobieżnie czytająca gazety lub czasopisma?:)

Odpowiedz
avatar RudaMaupa
3 3

@szymonista: A ja Ci odpowiadam. Idąc za PWN: przeglądarka, przeglądarka internetowa,(inform. program do przeglądania stron WWW); wyświetla odpowiednio sformatowany tekst, grafikę i filmy wideo, odtwarza muzykę, szyfruje i deszyfruje informacje oraz umożliwia korzystanie z tzw. hiperłączy w celu wyświetlania zawartości innych stron; p. może także przesyłać do serwera informacje wprowadzone przez użytkownika. Kto pyta, nie błądzi. ;)

Odpowiedz
avatar Hideki
0 0

To z kolei z drugiej strony słuchawki. W mojej firmie wsparcie merytoryczne praktycznie w każdej sprawie (np. obsługa aplikacji) odsyła do wsparcia technicznego, które zajmuje się jedynie awariami, usterkami, ew. resetami haseł.

Odpowiedz
Udostępnij