Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Historia z dnia dzisiejszego. Kto tu był piekielny określcie sami: [J]-Ja [K]-Klient…

Historia z dnia dzisiejszego. Kto tu był piekielny określcie sami:

[J]-Ja [K]-Klient

[J]-Witam, tu Armageddonis, w czym mogę pomóc?
[K]-Do jakiego działu się dodzwoniłem?
[J]-(Szybko zerkam na telefon i widzę "tech") Wybrał pan dział techniczny, w czym mogę pomóc?
[K]-A skąd pan wie?
[J]-Widzę w systemie jaką opcję pan wybrał.
[K]-Czyli gdzie w końcu się dodzwoniłem?
[J]-Do działu technicznego obsługi klienta, proszę pana.
[K]-Czyli co, niezależnie od tego co wybiorę to do technicznego się dodzwonię?
[J]-A jaki przycisk pan wybrał?
[K]-No nie wiem, ja się pana pytam!
[J]-Dzwoni pan do działu technicznego więc musiał pan wybrać przycisk odpowiadający za ten dział.
[K]-Więc jak wybiorę obojętnie jaki przycisk to do jakiego działu się dodzwonię?!
[J]-(Mając gościa dość)-Nie mam pewności proszę pana, ale podejrzewam że do obojętnie jakiego, jeżeli taki będzie pana wybór.
[K]-Jak się pan nazywał jeszcze raz poproszę?
[J]-Armageddonis proszę pana.
[K]-To jest skandal żeby nie potrafić takiej informacji udzielić, ja na pana skargę złożę!
TRZASK!!!

Rozmowa miała miejsce 4 godziny temu. Do tej pory się zastanawiam z czym uprzejmy pan miał problem.

EDIT: Widzę po komentarzach że nie wszyscy potrafią czytać ze zrozumieniem a więc wyłuszczam sprawę najprościej jak się da: Klient zapytał do jakiego działu się dodzwonił, dostał odpowiedź, drążył dalej jakby jej nie usłyszał. Nie było wzmianki o innym problemie, dzwonił tylko po to by zapytać do jakiego działu się dodzwonił.

call_center

by Armageddonis
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
83 109

Uwielbiam ten dopisek "kto tu był piekielny oceńcie sami". No dzięki za pozwolenie.

Odpowiedz
avatar lodrzin
64 104

Kto tu był piekielny określcie sami: Ty. Tzn. zachowałeś się jak wsiok. Prawidłowa rozmowa wyglądałby tak: [J]-Dień dobry, dział techniczny, Armageddonis, czy mogę panu pomóc? [K]-...(wyłuszcza sprawę) I już.

Odpowiedz
avatar lodrzin
57 101

@Armageddonis: Czyli nadal nie rozumiesz jakim okazałeś się w tej rozmowie burakiem. Spróbujmy raz jeszcze, jak z dzieckiem: Klient chciał się dowiedzieć, dokąd się dodzwonił. A- bo telefony w tej formie odbierają buraki i nie informują rozmówcy z jakiego są działu B- bo chciał się dowiedzieć z jakim działem się połączył. Pracownik firmy (dobrze wychowany, nie znaleziony w rynsztoku) odbierając połączenie informuje rozmówcę: - księgość, iksiński - portiernia (tu można bez nazwiska, bo od portierów nikt kultury nie wymaga) - magazyn, Ygrekowski - ochrona (tu należy się cieszyć, gdy ochroniarz wypowie to bez błędu) - asystenkta prezesa, Zetowska - infolinia ogólna, Armageddonis, - dział techniczny, Wutowski... Tego powinieneś dowiedzeć się na szkoleniu - ale spoko, w wolnej chwili napiszę do rzecznika Play z firmowego adresu - podam mu tę opowieść i zadam proste pytanie, czy Play ma politykę zatrudniania chamów na infoliniach, którzy nie rozumieją różnicy między pytaniem o to, co klient wybrał, a o to, dokąd się dodzwonił. Bo normalny człowiek odparłby, że do infolinii. A buc - buc zaczął odpowiadać na niezadane przez klienta pytanie... ;>

Odpowiedz
avatar pap948i
-1 21

@lodrzin: Formy powitania nie ustala konsultant.

Odpowiedz
avatar lodrzin
56 78

@Armageddonis: @katem: @kayetanna: Wy naprawdę nie potraficie czytać ze zrozumieniem? *** [J]-Witam, tu Armageddonis, w czym mogę pomóc? [K]-Do jakiego działu się dodzwoniłem? [J]-Wybrał pan dział techniczny, *** Teraz czas na parafrazę dobrego cytatu: *** Ja- Jak to „odpowiedział, z którym działem się połączył”?! Chcecie powiedzieć, że ta odpowiedź znajduje się w w/w cytacie? Pokaż go, to palcem, bo chciałbym uwierzyć, że śnię. Wy: No wybrał guzik osiem*. Ja?: To jest odpowiedź na pytanie, z kim się połączył?! Co to jest?! Wy: No jak to co? Guzik nacisnął. Ja: Możecie mi powiedzieć: po chu j mu informacja, co nacisnął, skoro chce wiedzieć z kim się połączył?! Wy: Jak to „po chu j”? W cytacie pisze, że guzik nacisnął, jest napisane… Ja: W cytacie? Znajdźcie mi to w podanym cytacie. Wy: Proszę: „Do jakiego działu się dodzwoniłem?”. Ja: Przewróć stronę. Wy O kur wa… Ja: Czytajci! Wy: Na pytanie, „do kogo się połączył”, padła odpowiedź, że wcisnął guzik. *** QJJP! Klient pyta Z KIM SIĘ POŁĄCZYŁ, a nie o to CO WCISNĄŁ. NORMALNY, nie buc, odparłby, że połączył się z działem X (ogólnym srakim czy owakim) - ZGODNIE Z PRAWDĄ. Buc odparł, że klient wcisnął guzik... ;>>> *-liczba wybrana przypadkowo

Odpowiedz
avatar Gregorius
27 35

@lodrzin: Całe szczęście jest jeszcze tutaj armia ludzi którzy, choć milczą to ciebie rozumieją ;) A plusy i minusy o tym świadczą :D

Odpowiedz
Udostępnij