Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Dzisiejszy Mistrz! Pracuję w sklepie z akcesoriami komputerowymi. W swojej ofercie, w…

Dzisiejszy Mistrz!

Pracuję w sklepie z akcesoriami komputerowymi. W swojej ofercie, w sprzedaży posiadam również telefony komórkowe.

W dniu wczorajszym przyszedł klient i zakupił telefon.
Wraca dziś i chce zwrot pieniędzy. Zwrotu zażądał ze względu na to, że jego karta sim nie pasuje do gniazda sim w telefonie.
Fakt - telefon obsługiwał karty micro sim, Klient zaś posiadał standardową dużą kartę sim.
Powiedziałem, że musi Pan "przyciąć" kartę do odpowiedniego rozmiaru.
Po kilku godzinach Pan wraca, znowu chcąc zwrotu pieniędzy. Powód - karta nie pasuje.
Pytam się czy Pan przyciął kartę. Stwierdził, że próbował jednakże nie mógł uzyskać odpowiedniego rozmiaru i chce zwrócić telefon.
Tak - Pan samodzielnie przycinał kartę. Tak - nożyczkami jak się okazało w rozmowie.
Ręce mi opadły.

sklepy klienci

by chrisstofferr
Dodaj nowy komentarz
avatar Nimfetamina
-1 1

Jestem chyba tak samo rozgarnięta (a może niedoświadczona zwyczajnie - z micro sim nie miałam do czynienia nigdy) jak ten facet, bo gdyby mi ktoś powiedział, by przyciąć odpowiednio kartę, to bym ją również sama na chama przycięła... :P

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
1 1

po jaki psi dzyndzel wogóle wymyślili ten standard - chyba żeby jeszcze łatwiej taką kartę tylko zgubić. btw. da się przyciąć nożyczkami ale trzeba umieć, wujek google wskaże masę poradników 'jak'

Odpowiedz
Udostępnij