Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kolejna z historii z cyklu "żądam zwrotu, bo tak". Pracuję w sklepie…

Kolejna z historii z cyklu "żądam zwrotu, bo tak".

Pracuję w sklepie z artykułami komputerowymi. W ofercie sprzedaży mam również dekodery DVB-T. I właśnie o próbie zwrotu będzie ta historia.

Dnia wczorajszego przyszła klientka, żądając zwrotu pieniędzy za dekoder. Uzasadnienie - dekoder nie działa, gdyż w moim miejscu zamieszkania nie ma zasięgu.
Zastanawiam się co ma to do rzeczy, szczególnie ze względu na to, że Pani kupiła dekoder dziewiątego lipca, a wczoraj był 25. Można było szybciej to zauważyć. tłumaczę, jednak klientka uparta i zwrotu żąda. Sprawdzam zawartość opakowania, czy wszystko jest w pudełku. Spojrzałem na sam dekoder. I opadły mi ręce. Wyglądał jakby Pani przejechała nim około 50 metrów po drodze żużlowej. Wszędzie były rysy, obicia, wgniecenia. Zwrotu nie przyjmuję. Pani twierdzi, że dekoder stał tylko pod telewizorem, a Ona tylko telewizor przesuwała. Tłumaczenia mnie nie interesują - towar uszkodzony. Pani się zapowietrza i stwierdza, że skoro nie chcę jej oddać pieniędzy to Ona zabiera dekoder i sama go sprzeda.

Proszę bardzo...

Klienci sklepy

by chrisstofferr
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar wonsik
1 3

Nie masz klientów, którzy podłączają tuner pod antenę ze wzmacniaczem i dochodzi do przesterowania? Poza tym nie dekoder, tylko tuner. Chyba że sprzedałeś wynalazek CP do odbioru MUX 4.

Odpowiedz
avatar chrisstofferr
3 3

@wonsik: Mój błąd - tuner nie dekoder.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

@chrisstofferr: Czemu się nie zapytałeś baby czy ma telewizor kineskopowy. Historia mogła być śmieszna.

Odpowiedz
avatar papampam
5 5

UPS, pewnie popsuło jej się od przesuwania i miała nadzieję, ze nie zajrzysz do pudełka ._.

Odpowiedz
avatar zuzik007
6 6

Albo dosłownie, pani ustawiła telewizor na tunerze/dekoderze i tak przesuwała

Odpowiedz
avatar Jorn
2 2

Rozumiem odmowę przyjęcia zwrotu ze względu na uszkodzenie sprzętu, ale dlaczego tak cię dziwi niezauważenie braku zasięgu od razu po zakupie? Przecież nie musiała od razu podłączać. Może sama nie potrafiła i czekała, aż przyjedzie do niej ktoś, kto jej to podłączy? Ja sam niedawno zamówiłem u dostawcy kablówki kartę dekodującą z modułem CI+, ale zacząłem jej używać prawie po dwóch tygodniach, bo dostawa telewizora się opóźniła. Podobnych przyczyn może być sto tysięcy.

Odpowiedz
Udostępnij