Może mało piekielnie, ale po dłuższym czasie człowieka krew zalewa...
Mam umowę z Cyfrowym Polsatem od dłuższego czasu (coś koło pięciu lat) i dotychczas nie miałem problemów. Ostatnio zaczęły mi znikać niektóre kanały, które do tej pory miałem. No to co? Chwytamy za telefon i dzwonimy do działy obsługi klienta.
-Witam, Hasuviel z tej strony, ja mam pytanie odnośnie *szczegółowo wszystko tłumaczę*
-No dobrze proszę pana, ale to naprawdę nie jest nasza wina, proszę sprawdzić antenę i kable przy dekoderze.
Myślę sobie, dobra, dekoder już stary, mogło się coś stać chociaż wydawało mi się podejrzane. Rozłączyłem się i poszedłem do łazienki, kiedy wróciłem wszystko działało bez zarzutu. ,,Nie od nas''...
Raczej nie zbieg okoliczności, bo podobne sytuacje mają miejsce co parę dni.
Cyfrowy Polsat
Skoro reset pomógł to faktycznie nie jest ich wina. To tylko urządzenie, ma prawo się zawieszać, blokować czy co tam sobie wymyśli. Jak błąd się powtarza to to może spróbuj zafundować mu twardy reset lub dowiedzieć się, czy jest możliwość jego wymiany?
OdpowiedzTeż od kliku lat użytkuję Cyfrowy Polsat i mam dokładnie te same problemy, znikają zaraz po telefonie na infolinię. Najgorsze jest to, że zdarza się to nagminnie, ostatnio nawet codziennie. Trochę słabo, bo infolinia płatna.
OdpowiedzMi kiedyś z cyfrowego wyłączyli pakiet HBO, bo źle była wpisana kwota w przelewie i poszło za mało. Aż o 1 grosz za mało ^^ A no i poinformować nie raczyli, tylko wyłączyli i zastanawiaj się człowieku, na infolinie dobijaj...
Odpowiedz"proszę sprawdzić antenę i kable przy dekoderze" - to jest akurat ich standardowy przepis na zbawienie świata.... Choć ja mam tak, że nieraz gdy włączę z samego rana TV to z połowy kanałów brak, koło południa sytuacja się stabilizuje.
OdpowiedzNie wiem, czy tak jest w przypadku tej platformy, ale w tych, z których zdarzało mi się korzystać, czasem następowały zmiany częstotliwości nadawania niektórych kanałów. W takich sytuacjach trzeba w internecie sprawdzić aktualne parametry i dostroić odbiornik.
Odpowiedz