Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Pracuję w salonie dilerskim znanej, niemieckiej marki pilarek jako sprzedawca - serwisant.…

Pracuję w salonie dilerskim znanej, niemieckiej marki pilarek jako sprzedawca - serwisant.

Krótka historia o "kolegach" po fachu.
W zeszłym tygodniu klient zostawił do przeglądu pilarkę. Sprawdziłem, zadzwoniłem jaka cena klient przyszedł i tak rzecze:
- Widzi pan, ta piła to robiona miesiąc temu w (tu padła nazwa serwisu). Skasowali mnie za części i naprawę a ten szmelc dalej nie chodzi.
- Co było w niej robione? - Zapytałem.
- Cały silnik był robiony. Nowy cylinder, łożyska, uszczelniacze. Wszystko.
- Na pana miejscu poszedłbym na policję.
- Czemu?
- Wyłudzili od pana pieniądze. Cylinder nie jest nowy tylko szlifowany. Co do reszty, musiałbym rozłożyć silnik żeby stwierdzić czy wstawione były nowe części.

W tym miejscu klient puścił piękną wiązankę przekleństw i wyszedł.

Kochani "koledzy". Doskonale wyrabiają markę innym serwisom.

by smokk
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Lypa
8 12

Przecież wyrabiają, rzeczywiście. Poprzez kontrast.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

Jak to stwierdziłeś bez rozkręcania?

Odpowiedz
avatar Wathgurth
1 1

Dołączam do pytania. Da się to stwierdzić bez rozbierania?

Odpowiedz
avatar j3sion
9 9

Rada dla wszystkich którzy naprawiają silniki gdziekolwiek: zawsze prosić o stare części i brać fakturę na nowe. W razie czego obowiązuje gwarancja.

Odpowiedz
avatar smuga50
-2 2

a jak kolega bez "rozkręcania" stwierdził, że to stary i szlifowany cylinder, się pytam...? czyżby taki fachowiec, że 'na słuch' to określił?

Odpowiedz
avatar smokk
1 1

@nanab @Wathgurth @smuga50 Wystarczy zdjąć tłumik w pilarce żeby wstępnie stwierdzić czy cylinder i tłok są nowe czy po przejściach.

Odpowiedz
avatar pocebo
0 0

Ciekawy sposób diagnozowania.

Odpowiedz
Udostępnij