Telewizja przysparza nie lada rozrywki nie tylko na ekranie...
Ostatni miesiąc umowy, która swoją drogą, co istotne, została wypowiedziana odpowiednio wcześniej. Dostajemy rachunek dwa razy wyższy niż powinien być. Telefon na infolinię z pytaniem: dlaczego?
- Rozwiążę ten problem jak państwo przedłużą umowę.
Nie rozumiem...
telewizja nowej generacji
- Nie, nie, nie- my się chyba nie rozumiemy. Więc będę mówić wolno i wyraźnie: nienawidzę krętactw, dlatego w momencie, kiedy skończy pan/pani próby szantażu i zmuszania mojej skromnej osoby do przedłużenia umowy wysyłam naprawdę pięknego maila do UOKiKu i mojego prawnika z prośbą, żeby wyszukał, pod jakie paragrafy to podpada. Bo kilka z pewnością się znajdzie. Więc jak? Dalej bawimy się w te chore podchody i kończymy ten cyrk na sali sądowej, czy załatwiamy to, jak cywilizowani ludzie?
OdpowiedzRozumiem, że w te pędy lecisz przedłużyć umowę?;)
OdpowiedzOczywiście! Na kolanach przyjmę pierwszą lepszą ofertę z brzegu. Dowiedzieć się chcę! ;)
OdpowiedzWitamy Pania bardzo serdecznie. Przedstawiamy specjalnie dla pani pakiet podstawowy, TVP1, TVN oraz TRWAM. Pakiet ten zostal stworzony specjalnie dla Pani, otrzymuje pani rowniez niesamowite warunki umowy: -umowa zaledwie na 60 miesiecy -promocyjna cena pakietu 999zl/m-c (na okres 3miesiecy, pozniej oplata standardowa, 999zl od kanalu) W tej specjalnej ofercie ma pani rowniez niesamowita sposobnosc dzwonic do nas w kazdej sprawie, kazde polaczenie w niniejszej promocji kosztuje zaledwie 299zl + VAT (doliczane do faktury) Uprzejmie informujemy ze w przypadku zerwania umowy zobowiazuje sie Pani do przepisania na nas mieszkania, renty, dzieci oraz rodzicow (na organy) plus kara umowna w wysokosci 999 000zl (+VAT) Pozdrawiam i zapraszam do salonu Z powazaniem: Konsultant NC+ :D
OdpowiedzKolejny dowód na to że należy nagrywać rozmowy z dziwadłami z infolinii, aby w przyszłości były do wykorzystania w sądzie.
OdpowiedzNiestety, nie dziwi mnie to. Czas jakis temu moj chlopak mial rozmowe w sprawie infolinii TECHNICZNEJ. Dowiedzial sie, ze maja plany sprzedazowe. Te "zwykle" infolinie to juz w ogole sa nastawione glownie na sprzedaz. Chociaz i tak stopien bezczelnosci mnie zszokowal.
OdpowiedzJeśli to telewizja Nowej generacji to nie ma co się dziwić- połączyli się z + i teraz naciągają wszystkich wiem z własnego doświadczenia... do tego zabrali te programy które zamówiłam a dodali mnóstwo programów dla dzieci. Dla mnie zbędne.
OdpowiedzJak udało Ci się tam dodzwonić? Podobno kilka godzin ludzie na słuchawce czasem wiszą...
OdpowiedzMoże szybka możliwość dodzwonienia się miała zrekompensować ten rachunek ;)
OdpowiedzMoże po prostu umowa przeszła na czas nieokreślony i dlatego są wyższe rachunki, często przy przedłużeniu umowo operator obniża fakturę wystawioną do ceny przed przejściem na czas nie określony(w ramach przedłużenia). Można też zapłacić i rozwiązać umowę. Nie twierdze, że takie firmy są idealne, ale często klient nie czyta umowy i wylewa swoje żale jak go oszukali. Pracowałem jakiś czas na infolinii pewnej telewizji, i częściej spotykałem się z żalami bezzasadnymi, bo wina leżała mi ich stronie.
OdpowiedzCzytaj. Umowa wypowiedziana odpowiednio wcześniej. 3 miesięczne wypowiedzenie. Czyli wypowiedziana całkiem wcześnie, bo pod koniec grudnia.
Odpowiedz