Z serii: jak zostać klientem-frajerem?
Kablówka "V".
Jesienią podpisałam umowę z kablówka na tv analogową. Nie jestem telewidzomanką, ale kilka programów lubię. Po 3 miesiącach zadzwonił Bardzo Miły Konsultant i namówił mnie na cyfrówkę plus HD. Kończąc rozmowę powiedział, że na pewno będę zadowolona. W złą godzinę pomyślałam "akurat".
Pan monter 2 dni męczył się z dekoderem, który nie odbierał programów HD. Stwierdził, że w mieszkaniu jest słaby sygnał. Po złożeniu reklamacji telefonicznej "ktoś" miał do mnie się odezwać. Cisza.
Kolejny telefon. Pan konsultant powiedział mi, że mój blok jest w trakcie modernizacji! Wiecie jaki przekręt?
Najpierw umowa na usługę, a potem przystosujemy blok.
Acha, tylko nie przyznamy się do tego klientowi.
Ile czasu?
Nie wiadomo.
Co z fakturą?
Płacić! Po zapłaceniu można złożyć reklamację.
Ponieważ nadal działały zwykłe programy, byłam wyrozumiała.
Aż odłączyli wszystko. Bez uprzedzenia, bez przepraszam.
Kolejny telefon z reklamacją.
Nie działa. Zgłosi technikowi. Technik się odezwie. Cisza.
Kolejny telefon.
Acha, bo technik wstrzymał interwencję, bo blok jest w trakcie modernizacji.
Ile czasu?
Nie wiadomo. Ktoś się odezwie. Cisza.
Następny telefon.
A właściwie to sygnał jest w bloku. Dlaczego dekoder nie działa? To ktoś się odezwie. Cisza.
Cisza. Cisza...
Jeśli lubicie sobie pogadać popołudniami przez telefon, albo pisać maile, na które odpowiadają po 2 tygodniach, to polecam firmę z telewizorkiem w tle.
uslugi
Czyli vectra.
OdpowiedzThanks Mr. Obvious :)
OdpowiedzWłaśnie nastąpił cd: Przyszedł Pan Technik, zszedł do garażu...i podłączył odłączone kabelki. Działa wszystko...tylko dlaczego kosztowało mnie to tak dużo nerwów???
OdpowiedzCiąg dalszy 2: Dostałam maila, w którym...przepraszają za awarię i proszą o cierpliwość....a wsio działa....;-)
OdpowiedzJa mam vectre i jest cacy, a jeśli chodzi o kabelki to może jakiś sąsiad ci odłączył?
OdpowiedzJa jeszcze dopłaciłam 22 zł za telefony z reklamacją - cztery połączenia w weekend, bo 'wysyłam nowe ustawienia, proszę poczekać a jak za cztery godziny nie będzie działać, to proszę dzwonić'. Oczywiście na telefonie trzeba było wisieć jakiś czas, żeby ktoś raczył odebrać. A 'infolinia ulgowa' nie jest wliczana w połączenia z pakietu telefonicznego.
OdpowiedzU Vectry norma. Przy przedłużeniu umowy mama podała im mój nr, bo swój telefon zgubiła, z zaznaczeniem, że niedługo będzie zmieniała w systemie. Stwierdzono, że nie ma problemu. A jednak mimo oficjalnej, potwierdzonej zmiany nr, mojego nie usunięto i ciagle konsultancji wydzwaniaja DO MNIE, za każdym razem obiecując że "przekażą do usunięcia, tak, mają ten prawidłowy nr, nie wiedzą czemu ten jest w systemie" i NIC. Dalej dzwonią...
OdpowiedzDlatego ja oglądam TV naziemna i nie muszę się uzerac z żadnym operatorem.
OdpowiedzW TV cyfrowej jest wiele ciekawych kanałów (nie wyobrażam sobie telewizji bez TVN Turbo i TVP Seriale), interaktywny program telewizyjne, filmy na żądanie oraz o wiele lepsza jakość obrazu. Nie użeram się z operatorem.
Odpowiedz@eRKaZet To była reklama :) A tak serio to naziemna TV już od dawna jest TV cyfrową. VOD i interaktywne programy w TV to imo strata pieniędzy i czasu. To już lepiej podłączyć telewizor pod sieć i oglądać VODy z internetu. Zdecydowanie taniej no i wybór większy.
Odpowiedz@eRKaZet: TVN Gówno i TVN Gównoseriale, ciekawe zainteresowania masz. Po co VOD jak można kupić sobie bluerja i mieć idealną jakość obrazu i dźwięku lub pobrać z torrentów.
OdpowiedzDorosła kobieta i takie słowo, jak "aha" pisze z błędem...
OdpowiedzO widzisz. A ja z pośród tv cyfrowych które miałam, byłam zadowolona tylko z tej z telewizorkiem. Przez 2 lata trwania umowy ani razu mi niczym nie podpadli. Musiałam niestety zrezygnować, bo przeprowadziliśmy się w miejsce gdzie nie świadczą usług, ale bardzo żałuje. Teraz jesteśmy skazani na 3 literki od U się zaczynające i już po miesiącu klęłam na jakość ich usług i sprzętu
OdpowiedzA ja nie mogę powiedzieć złego słowa na Vectrę. Miałem co prawda kłopoty z odbiorem TV u mnie w pokoju (od 12.2011), ale że za często nie oglądałem, to olałem temat. Temat powrócił w 07.2012, kiedy zrezygnowałem z usług mojego dostawcy internetowego i zamarzyłem internet również z Vectry. Przyjechali raz, wymienili dekoder, dołożyli wzmacniacz sygnału i pojechali. Wszystko było ok, ale niedługo. Po jakimś czasie kolejny telefon i przyjechali ponownie serwisanci. Jak się okazało, wina była nie ich, lecz złego (sprzed kilku lat) podłączenia kabla w drugim pokoju. Tam nie stykało prawie w ogóle i dlatego nie było sygnału HD ani internetu momentami. Od kiedy usunęli usterkę, nic złego się nie działo, nie było przerw itp itd. Jestem bardzo zadowolony i mogę ich polecić.
Odpowiedz