Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Historia, która myślę, że Was tutaj podzieli. Z klubu. Pewnej nocy, impreza…

Historia, która myślę, że Was tutaj podzieli. Z klubu.

Pewnej nocy, impreza na całego, jakieś 600-700 osób i nagle wśród ochroniarzy jakieś poruszenie i wszyscy wraz z ich szefem znikają (z 10-12 chłopa), a na sali zostaje tylko jeden.

Po jakiś 15 minutach ochrona wychodzi z zaplecza (nie ma tam kamer) i szczelnie prowadzi kogoś w środku. Wyglądało to mniej więcej jak goryle Putina wokół niego. Chłopaki z kamiennymi minami zmierzają do wyjścia i za rogiem budynku wyrzucają jakiegoś chłopaka.

Wyszłam za nimi z ciekawości. Widoku, który zobaczyłam nigdy w życiu nie zapomnę. Chłopaczek miał całą twarz we krwi, rozcięty łuk brwiowy, złamany nos, wybite zęby, oczy popodbijane, cale rozdarte ubranie i zakrwawione, leżał na tym betonie i tylko kwiczał z bólu. A ochrona odeszła bez słowa.

Rzuciłam się w te pędy do chłopaka, żeby mu pomóc, ale jeden z ochroniarzy [O] złapał mnie za rękę i tylko rzucił:

[O] Zostaw!

Podbiegłam do menedżera ochroniarzy [MO] i zaczęłam się drzeć coś w stylu:

[J] Co wy urwa debile zrobiliście, wy jesteście poj*bani! Urwa. Pobić tak?! Ja pi*rdole, przecież wszyscy za to pójdziecie siedzieć!
[MO] Zostaw to!
[O] Zwariowaliście?! Przecież mogliście go zabić! - i wyciągnęłam telefon, żeby dzwonić po pogotowie i policję.
[MO] Zostaw ten telefon, jego kumple zaraz go zabiorą.

I faktycznie jakiś dwóch kolesi zostało wyrzuconych (dosłownie wyrzuconych) przez innych ochroniarzy. Podeszli do zmasakrowanego kolegi i wzięli go bez słowa.

Czułam się jakby ktoś robił sobie ze mnie żarty. Stałam na tym mrozie, odpaliłam papierosa i logowałam się do rzeczywistości. Znałam tych ochroniarzy i nie wierzyłam w to, co zrobili. W tym momencie podszedł "mój" ochroniarz Marek [M]:

[M] Mała, zostaw to.
[J] Jak mam to zostawić, prawie zabiliście tego kolesia, co on zrobił?!
[M] Mówię ci zostaw. Należało mu się.
[J] Marek, albo mi powiesz, albo ja idę teraz na policję. To nie jest danie w twarz klientowi...
[M] I co im powiesz? Widziałaś jak go pobiliśmy? Kamery też nie. On nie piśnie słówka, kumple również.

I tak mnie zostawił. Wytrzymałam dwa dni. Pojechałam do mieszkania Marka i zażądałam wyjaśnień, to co usłyszałam o 180 stopni zmieniło moje podejście i nigdy nie zapomnę tego zdania.

[M] Mała, powiem Ci tak. Wiesz, że ludzie w klubach biorą. I my (ochroniarze) gdy znajdujemy zioło to zabieramy dla siebie, gdy znajdujemy cięższe narkotyki to dzwonimy po policję, bo to zbyt gruba sprawa, ale gdy znajdujemy tabletkę gwałtu, to załatwiamy to sami.

klub

by SesjaTyKurwo
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
17 33

Nie znam tematu, więc zapytam - podpisana była czy jakoś inaczej pachnie/wygląda, że od razu wiadomo, że to GHB?

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
50 56

Jaka sama tabletka była nie wiem. Jeden ochroniarz zauważył, jak koleś wrzuca coś do drinka jakieś Hiszpanki i wzięli go na rewizję, gdzie znaleźli jeszcze dwie tabletki.

Odpowiedz
avatar bazienka
-4 6

no to OPRÓCZ tego jeszcze policja. dla pewności.

Odpowiedz
avatar krzyssp
10 10

@bazienka niestety chyba nie ma jak. Gościu pobity, jak się z tego niby wytłumaczą?

Odpowiedz
avatar lisek88
2 4

Przewrócił się na torach - nawet jeżeli są one 5km od miejsca zdarzenia nikt nie zwróci uwagi ;)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
74 80

Najpierw chciałam napisać, że zamiast go tak bić mogli po prostu wezwać policję. Ale z drugiej strony znając działanie policji to gość zostałby wypuszczony w 20 minut i polazł do innego klubu :/

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
55 59

Może dostałby zawiasy. Ja nie pochwalam zachowania ochrony, bo koleś serio był zmasakrowany, ale i tak uważam, że takie gnidy społeczne, jak on, trzeba tępić. Nie wiem co bym zrobiła na ich miejscu...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
48 50

też się cały czas zastanawiam - jedna z tych sytuacji, z których każde wyjście jest złe

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
90 94

Marek później jeszcze mi powiedział, coś takiego, że oni przecież wszyscy mają matki, żony/dziewczyny, siostry, niektórzy córki i nie darują kolesiom, którzy chcą skrzywdzić dziewczyny, bo to może zawsze być jedna z ich bliskich.

Odpowiedz
avatar violak
40 40

nie byłoby zawiasów, sprawy by nie było!

Odpowiedz
avatar Dejv
58 60

Goście zapobiegli gwałtowi w klubie i prawdopodobnie gwałtom w przyszłości, bo myślę że chłopaczek takiej lekcji nie zapomni. Sprawiedliwość społeczna czasami jest lepsza od naszego poronionego wymiaru tejże sprawiedliwości. Popieram to co zrobili i uważam, że było słuszne.

Odpowiedz
avatar NaLegalu
55 61

I bardzo prawidlowo, propsy dla ochrony :>

Odpowiedz
avatar MeanJ
28 30

Wgniotło mnie w fotel.

Odpowiedz
avatar obserwator
65 65

Zaś ja wszedłem na teren budowy i mnie zamurowało. Ma gość nauczkę, choć ciekawe, co by było, gdyby mu kazano wypić tego drinka z pigułką, a następnie umieszczono w pociągu towarowym, najlepiej dalekobieżnym?

Odpowiedz
avatar konto usunięte
48 48

@obserwator, a wiesz, ze Twoj pomysl byl w sumie lepszy? Ewentualnie zrobic jak w jednym dowcipie- jak straci przytomnosc: rozebrac, napluc do prezerwatywy i wsadzic mu ja tam, gdzie plecy traca szlachetna nazwe...

Odpowiedz
avatar Chaos
33 33

Tysenna - pomysł Obserwatora jest lepszy, tylko z wykonaniem gorzej. Na dworcach, na trasie są kamery monitoringu. Łatwiej o wpadkę i jakiś szum i inny hałas. Sklepanie michy i uszkodzenie uzębienia to jednak bardziej "trwała" pamiątka.

Odpowiedz
avatar KamilaAllatu
18 18

Ja proponuję połączenie 2 pierwszych propozycji, tylko jeszcze zdjąć spodnie (i bieliznę)i związać nimi tak coby nie mógł się zasłonić jak go znajdą.

Odpowiedz
avatar Vividienne
23 23

Cały ten misterny plan ma tylko jeden słaby punkt: w ślinie jest DNA, a koleś prawdopodobnie pierwsze kroki skierowałby na policję. I w oczach wymiaru "sprawiedliwości" to on byłby poszkodowany.

Odpowiedz
avatar bazienka
13 15

oj to inna ciecz o podobnej konsystencji, na pewno by sie cos wymyśliło ;) choćby smietanę rozrobioną z żelatyną ;)

Odpowiedz
avatar ziaja
34 38

takiego zakończenia się nie spodziewałam..

Odpowiedz
avatar konto usunięte
32 36

teraz pewnie jeszcze nie wstał.

Odpowiedz
avatar TrissMerigold
26 30

Oby jeszcze nie wstał. A jeśli wstał to trzeba mieć nadzieję, że jeżeli, nie daj losie, nastąpiłby kolejny raz to dostałby jeszcze mocniej. Niestety takie bydlaki wolno się uczą i trzeba parę razy "tłumaczyć".

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
27 31

A mi się wydaje, że szczęka pozbawiona zębów i poprzestawiane części twarzy trochę go przytemperowały.

Odpowiedz
avatar LucjuszKot
38 42

Przeczuwałem, że dostał za wyjątkowe skur...wo, bo w innym wypadku ochrona by się tak nie narażała. Dobrze chłopaki zrobili.

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
33 37

Swoją drogą dobrze, że ochrona nie powiedziała mi na miejscu, co się stało, bo sama bym tej łajzie dołożyła.

Odpowiedz
avatar granatowa_marchewa
17 21

Brawo dla ochrony, takich trzeba tępić, pewnie zrobiłabym to samo na ich miejscu.

Odpowiedz
avatar wojtas103
38 48

A jak inny to co? Za darmo nie dostał na pewno. Zresztą, jak się nie bali, że pobity pójdzie to zgłosić, to znaczy, że dostał za coś, czego nie można zgłosić, czyli mu się należało i tak.

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
37 43

Znam tych chłopaków. To brzmi dziwnie, ale oni unikają przemocy jak ognia, rozmawiają póki rozmawiać się da. W dodatku jeśli jakikolwiek ochroniarz miałby sprawę osobistą, to nigdy wszyscy nie poszliby jak jeden mąż ją załatwić. Ja im wierzę, a że od zdarzenia minęło pół roku i żadnego zawiadomienia o pobiciu nie ma, to raczej mówią prawdę i chłopaczek miał to na sumieniu.

Odpowiedz
avatar czarnuleczka
11 21

Wojtas103 wiele lat pracowałam w różnych klubach. Wiele rzeczy widziałam i zastanawiam się czy z choinki się nie zerwałeś :P W dzisiejszych czasach można dostać nawet za darmo. Tym bardziej od Panów ochroniarzy, często będących nakoksowani. Nie twierdzę że tak jest wszędzie i każdy ochroniarz to idiota i jest agresywny, ale nie raz widziałam jak taki kozak potrafił uderzyć kogoś za darmo. Nikt nie idzie na policję ponieważ się boją to logiczne jest. W moim mieście takich historii było multum - stąd moje powątpiewanie. Przede wszystkim być może Pan Marek nie chciał wyjść przed "Mała" na wielkiego chama i agresora. Ale jeśli faktycznie mówił prawdę to należało mu się - mimo iż pewnie w pierwszej chwili zareagowałabym tak samo jak Sesja

Odpowiedz
avatar Vividienne
28 30

Mhm, a w sądzie bydlak by się bronił, że on nic nie wie o żadnej tabletce gwałtu, on kupił ecstasy na własny użytek (To to nie było ecstasy? Jak to?!?), a ten drink, do którego wrzucał, to przecież jego był. Nie jego? Ale on był pewien, że jego! Przy odrobinie fuksa wyszedłby z tego bez żadnego wyroku, bo sprawy o drobne ilości na własny użytek się umarza.

Odpowiedz
avatar elStudento
7 45

Dlatego wolę kulturalną najebkę an domówce w doborowym towarzystwie, a nie w klubie z jakimś bydłem.

Odpowiedz
avatar Mirame
9 15

A ja lubię wyjść do fajnego klubu, wypić drinka albo dwa i się wybawić, wytańczyć. I w dobrym humorze, leciutko najwyżej wstawiona, do domu wrócić, następnego dnia wciąż pamiętając najlepsze momenty imprezy. Ot, co kto woli.

Odpowiedz
avatar kasiejka2802
10 24

Ja tak z innej strony:) Fajnie napisane i trzymajace do konca w napieciu ,zeby na final zaskoczyc.

Odpowiedz
avatar NiebieskiSweter
11 17

I bardzo dobrze. Lepiej tak niż potem dziecko z gwałtu.

Odpowiedz
avatar Sewera
1 23

Gwałcicieli nie lubię, ale samosądów też nie.

Odpowiedz
avatar nikushimi
28 34

Lepszy samosąd, niż gwałt...

Odpowiedz
avatar nikushimi
39 45

Wymiarem sprawiedliwości? W POLSCE? Czy Ty żartujesz? Kuratora by olał, gdyby trafił... Nie wiem, do poprawczaka, więzienia...? to co? Wychodzą jeszcze gorsi, jeszcze bardziej zdemoralizowani. Bałby się? Ha, ha. Chłopak nie bał się posiadać narkotyku, nie bał się komuś dorzucić go do drinka, pewnie nie bał się zgwałcić, a miałby bać się POLSKIEGO WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚCI? Idę szczęki szukać...

Odpowiedz
avatar Naa
17 19

Mam cichutką nadzieję, że ochroniarze z różnych klubów miewają ze sobą kontakt, i przekazują sobie informacje o gościach, którzy mogą sprawiać kłopoty. Byłoby dobrze, gdyby taki typek stracił wstęp do wszystkich klubów w okolicy, nie tylko bał się pokazać w jednym.

Odpowiedz
avatar Fomalhaut
30 34

Podam wam najprostszy sposób na wykrycie "pigułki gwałtu" w drinku. GHB występuje w formie soli sodowej i to właśnie sód można relatywnie łatwo wykryć. Wystarczy w badanej cieczy zanurzyć jakiś metalowy pręcik (szpilka, spinka do włosów i co wy tam dziewczyny jeszcze używacie) i malutką kropelkę cieczy umieścić w płomieniu świeczki lub zapalniczki. W obecności sodu płomień zabarwi się na intensywnie zółty kolor, dokładnie taki sam, jaki ma światło sodowych lamp ulicznych. Proponuję zrobić trening w domu na słonej wodzie. UWAGA. Nie jest to metoda profesjonalna. Można pomylić się w jedną stronę (gdy inny składnik dronka zawiera sód np. sok konserwowany benzoesanem sodu), jak i w drugą (gdy do drinka zostanie dodana "pigułka gwałtu w innej, nie zawierającej sodu formie). Niemniej Najlepszą metodą jest oczywiście zabawa w sprawdzonym towarzystwie, możliwie bez doprowadzania się do stanu sponiewierania.

Odpowiedz
avatar Fnord
7 7

Z tego co pamiętam to sód tak dobrze barwi płomień, że nawet wykonanie takiego testu na wodzie mineralnej da nam żółty płomień. Idąc tym tropem piwo, soki, drinki także.

Odpowiedz
avatar Fomalhaut
4 8

Owszem, ale wodzie mineralnej, sokach czy piwie obecne są również jony potasu i wapnia. Barwią one płomień na czerwono i czerwono-fioletowo. Z sodem daje to wypadkowy kolor o różnej głębi pomarańczowego. Po dodaniu nadmiaru sodu barwa znacząco przesuwa się w kierunku zółtej.

Odpowiedz
avatar KamilaAllatu
17 17

Ogólnie to już lata temu wymyślono takie testery- może to nawet wyglądać jak dekoracyjny "patyczek" do drinków, zmienia kolor po dodaniu pigułki gwałtu. Są na świecie kluby gdzie takie coś jest zawsze dodawane dla kobiet, w Polsce podobno w aptekach można to kupić- nie wiem , bo nie chodzę do klubów= nie potrzebuję. Ta metoda jest na 100% pewna.

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
16 16

Poza tym co zrobili, powinni go zmusić, żeby sam zażył co przyniósł albo nie, bo nie pamiętałby za co oberwał.

Odpowiedz
avatar misiafaraona
9 9

ale i nie czułby razów, za słaba kara dla gnidy

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
10 14

Na monitoringu było, że wrzucił coś dziewczynie do szklanki.

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
14 26

A gość stwierdziłby, że dla żartu wrzucił lasce gila z nosa. Brutalne pobicie bez powodu=zawiasy i utrata licencji dla ochroniarzy.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 21:44

avatar Kangaroo
3 5

Jak sama napisałaś było że wrzucił "coś". Ale co to było, pewności nie ma.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
5 9

A jak on udowodnilby, ze to oni go pobili?

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
-5 11

Bo gość był ciężko pobity, a ludzie, którzy się bawili w środku, w tym zapewne jego kumple, widzieli jak wychodzi z ochroną bez śladów pobicia na twarzy? Do tego zapewne któryś z ochroniarzy miał obite/rozcięte kostki i ślady krwi typa na ubraniu.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
10 16

A wtedy ochroniarze, barmanki, właściciel, itd. zeznaliby, że ochroniarze byli cały czas na sali. No i?

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
-5 11

Śledztwo poszlakowe, przesłuchanie innych uczestników imprezy, którzy coś widzieli, gość sam się nie pobił, tabletki zostały mu zabrane, brak dowodów na cokolwiek. A skoro na monitoringu był moment, w którym wrzucał, to musiał być też moment, gdy go wyprowadzali. Proste.

Odpowiedz
avatar kalectwo
-2 10

fenir... ech.. ty już dobrze wiesz co

Odpowiedz
avatar konto usunięte
7 11

popieram fenrira. nie popieram tego jak polskie sądy traktują takich świrów, ale właśnie dlatego koleś mógł to zgłosić i wam narobić, a sobie nie zaszkodzić zbytnio

Odpowiedz
avatar TheMonster
9 11

To ze było widać jak go wyprowadzają, nie znaczy ze kamera jest na wejściu, więc mogli go wyprowadzić i od razu do wyjścia... a jak wyleciał to oberwał od jakiś przypadkowych typów co pod klubem stali... proste..

Odpowiedz
avatar gotohell
16 16

Jeśli faktycznie była to tabletka gwałtu to dobrze zrobili.

Odpowiedz
avatar JanisWild
20 22

Wielkie brawa dla tych ochroniarzy naprawdę! Jak prawo nie potrafi sobie z tym poradzić to oni dali sobie radę sami. I bardzo słusznie. Jak pomyślę, że bliska mi osoba mogłaby paść ofiarą takiego skur... to mnie krew zalewa sama bym najchętniej mu zrobiła masakrę z gęby i nie tylko...

Odpowiedz
avatar ocokaman
5 7

popieram.

Odpowiedz
avatar izetka
13 13

Janis, pomyślałam po przeczytaniu historii, że jak tak można skatować człowieka, że wystarczyło zgłosić na policję itd.Po chwili, stanęła mi przed oczami moja córka...i zmieniłam zdanie.Poza tym, niedawno czytałam tutaj o zgwałconej dziewczynie, którą odwoził do domu taksówkarz.Powiedziała mu bodajże o sześciu, których zapamiętała.Masz rację.Bardzo słusznie.Bydlak dostał to, na co zasłużył.

Odpowiedz
avatar bazienka
6 8

jego trzeba bylo wykopulowac, najlepiej czyms duzym. wtedy dostalby za swoje... az strach pomyslec w ilu wypadkach mu sie udalo :/

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
42 48

Potępiacie tu ochroniarzy, że źle, że samosąd. Przypominam Wam tylko, że ten koleś chciał zgwałcić tę dziewczynę, ba chciał nawet więcej, bo miał więcej tabletek przy sobie. Bronice takiej szmaty społecznej... A czy dobrze zrobili ochroniarze? Pewnie nie i pewnie mieli mokro w gaciach jak go lali, bo mógł na nich złożyć doniesienie. Myślę, że każdy facet tutaj zachowałby się tak samo (dając w mordę), gdyby takie ścierwo próbowało skrzywdzić bliską mu dziewczynę. A jakie jest zadanie panów ochroniarzy? Chronić wszystkie Wasze bliskie dziewczyny. I szczerze cieszę się, że mieszkam w miejscu gdzie facet nie boi się "wytłumaczyć" takiej łajzie, jak się nie zachowywać. Swoją drogą ochrona ma bardzo dobre stosunki z policją, więc myślę, że chłopakom by uwierzyli. Przecież każdy może spaść ze schodów. Wg mnie dla gwałcicieli i pedofilów nie ma litości.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
14 20

nikt nie broni gwałciciela. To tylko stara kwestia "tkniesz g* a siedzieć będziesz jak za człowieka". Mi się marzą skuteczne organy ścigania, adekwatne kary w świetle prawa a nie "zawiasy jak się naprawdę udowodni", i zapewniona przez państwo opieka psychologiczna dla ofiar. A nie samosądy!

Odpowiedz
avatar Vividienne
14 14

Każdy ma prawo do marzeń, ale polska rzeczywistość wygląda inaczej i każdy wie, że gdyby wezwali policję do tego kolesia, to uniknąłby jakiejkolwiek kary.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
22 26

Szczerze? Zero tolerancji dla gwałcicieli, pedofilów i morderców. W takich sytuacjach popieram samosądy rodem z 'Kilera' - pan komisarz Ryba mógł zabić, a trafił tylko w kolano. Pozdrowienia dla ochroniarzy.

Odpowiedz
avatar NicksNac
9 11

Szczerze ? Gdyby zabili pedofila to ja uważąłbym że jedną gnidę mniej ....

Odpowiedz
avatar Kangaroo
8 12

A Ty byś pewnie wyrzucił do śmietnika?

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
21 27

Nie, Varyag, nie można. Marihuana nie ma właściwości halucynogennych. I podejrzewam, że każdy "okradziony" dziękuje jeszcze ochroniarzom za to, że nie wzywają policji. Swoją drogą, czy to nie ty pisałeś tu kiedyś, że twojego brata wyrzucili z pracy po tym, jak jego lokatorzy palili w innym pokoju, a jemu na narkotestach wyszedł dodatni wynik?

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
9 17

Sewera-nie, NIE MOŻE. Potwierdza to chociażby raport WHO, a WHO w tej kwestii ufam bardziej, niż twojemu koledze.

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
11 15

NieZblizajSie-litości. Przeczytaj chociażby wymieniony przeze mnie raport WHO, który jest do bólu chyba obiektywny, a potem pisz cokolwiek.

Odpowiedz
avatar MojaMalaAmi
11 13

fenirgreyback> No i po raz kolejny nie sposob sie z toba nie zgodzic. Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze najwiecej do powiedzenia na temat marihuany maja do powiedzenia ludzie ktorzy nigdy jej nawet na zywo nie widzieli, ale "przeciez kolega opowiadal", "w telewizji mowili" itd, itp... Jak mnie wku*wiaja tacy "eksperci". To jest wlasnie bolaczka internetu, jak bys napisal cos na temat wentyli rowerowych okazaloby sie ze jest tu ktos ktory ma znacznie wieksza wiedze na ten temat, ze siedzi w tym od dziecka i wogole to "jezdes gupi" i tego typu teksty.

Odpowiedz
avatar bazienka
1 5

noo jesli ganja jest z dodatkiem jakichs substancji, to moze wystapic taka interferencja

Odpowiedz
avatar blyskkottanna
-1 1

A ja chciałam napisać tylko: @NieZblizajSie Akurat w Afryce w lipcu jest zima ;DD. A jak u nas jest zima, to tam jest lato ;). Więc możliwe, że śnieg w lipcu (chyba rok temu, czy tam dwa spadło mocno, zresztą w tym roku w RPA zaspało ;)) :D.

Odpowiedz
avatar MojaMalaAmi
35 39

Prawidlowo chlopaki postapili. Jak pomysle ze takie scierwo byc moze bedzie sie bawic w miejscach gdzie zapewne bedzie chciala chodzic moja corka to po prostu mnie skreca. Tak jak juz kilka razy pisalem, tak i tym razem powtorze: takie osbniki to najgorsze scierwo, to samo tyczy sie pedofili, powinni byc natychmiastowo eliminowani ze spoleczenstwa, najlepiej za pomoca kulki w ten zj*bany leb. I w tym momencie naprawde by mnie gowno interesowalo ze to jest czyjs syn, czy brat. Trzeba bylo myslec wczesniej, teraz za swoj debilizm pora zaplacic najwyzsza cene. Przeciez jak bym dorwal jakiegos frajera ktory by skrzywdzil kogokolwiek z mojej rodziny to zemsta dziewczyny z filmu I Spit on Your Grave byla by dziecinna zabawa w porownaniu do tego co ja bym takiemu scierwu zrobil. Wiem ze zapewne bede zminusowany, ze zaraz odezwa sie ci ktorzy to szanuja ludzkie zycie i tak dalej, ale ja nie mam zamiaru szanowac czyjegos zdrowia i zycia jezeli ten ktos nie szanuje zycia i zdrowia innych.

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
12 14

"zemsta dziewczyny z filmu I Spit on Your Grave byla by dziecinna zabawa " <3

Odpowiedz
avatar NicksNac
-1 3

zgadzam się w 100 %

Odpowiedz
avatar pasjonatpl
15 17

Ochroniarze mieli rację. Pójście z tym na Policję byłoby głupim pomysłem, biorąc pod uwagę istniejące prawo. Pomyślcie chwilę, jakie to ścierwo mogło dostać zarzuty? Gwałt nie, bo przecież nie zgwałcił. Usiłowanie gwałtu nie, bo przecież do tego jeszcze nie doszło. Co najwyżej byłoby podejrzenie zamiaru zgwałcenia i nie wiem, czy na coś takiego w ogóle jest paragraf. Może się mylę, ale Policja nie mogłaby zrobić zbyt wiele poza odnotowaniem tego wydarzenia i spisaniem delikwenta.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2012 o 20:41

avatar wolfik
3 3

@pasjonatpl pewnie masz rację... a jeszcze ponieważ ochrona nie mogłaby udowodnić że tabletki są tego typa, to sami by beknęli za posiadanie.I pewnie za pobicie by od razu poszło, chyba że trafili by się rozsądni policjanci i na podstawie monitoringu oraz innych sprawek (o ile takie zarejestrowane były) owego niedoszłego gwałciciela przymknęli by na to oko dopóki ktoś nie złożyłby oficjalnie doniesienia o pobiciu.

Odpowiedz
avatar pasjonatpl
9 9

Zakładałem, że nie byłoby pobicia, tylko samo zgłoszenie sprawy na policję. Co wtedy? Jest jakiś paragraf za samo wrzucenie tabletki do drinka, jeśli nie został przyłapany na próbie gwałtu ani tym bardziej nie zgwałcił? Nie sądzę.

Odpowiedz
avatar wiegho
12 12

Zgadzam się z Tobą w 100%. Przecież on chciał tylko zgwałcić a to jest coś co żadnej krzywdy nie robi. No i jeszcze po pigułce nic się nie pamięta więc tym dziewczynom krzywda się nie dzieje. Mogli go kopnąć w tyłek i powiedzieć żeby tak nie robił.

Odpowiedz
avatar HaryWalker
0 8

Dla niektórych: Komentarz wiegho to IRONIA.

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
4 6

Bo gwałt nie pozostawia stałego uszczerbku...

Odpowiedz
avatar xtm
0 0

Chyba źle zostałem zrozumiany. Nie twierdze, że gwałt nie pozostawia żadnego uszczerbku na zdrowiu. Chodzi bardziej o to, czy doprowadzając w odwecie do trwałego uszczerbku na zdrowiu nie zrównujemy się w jakimś stopniu z tym sk*****lem? Ale sam napisałem, że moje odczucia są ambiwalentne. Sam nie wiem, czy potrafiłbym się powstrzymać, żeby powybijać temu sukinsynowi zęby.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2012 o 13:07

avatar konto usunięte
4 10

Chciałbym tu wyjasnic pewna kwestie ochroniarzem lub wlasciwie pracownikiem ochrony moze zostac nazwana osoba posiadajace licencje lub nie ale pracujaca w koncesjonowanej agencji ochrony. Ci z klubow, dyskotek itp sa rowniez nazywani ochroniarzami ale to nazwa umowna. Nie maja zadnych praw oprocz tych obywatelskich. Nie wolno im uzywac palek, kajdanek, gazow i innych srodkow przymusu. Jedyne co im wolno to ujac kogos bezposrednio po popelnieniu przestepstwa badz wykroczenia i natychmiast przekazac policji. Wyjatkiem bylo by tutaj gdytby lokal ochraniala koncesjonowana firma ochroniarska i jej pracownicy posiadali by licencje.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2012 o 8:51

avatar SesjaTyKurwo
10 12

U nas chłopaki są z licencjami. Więc ochroniarze pełną gębą :)

Odpowiedz
avatar Rann
17 17

"...ale gdy znajdujemy tabletkę gwałtu, to załatwiamy to sami." Nie mam ambiwalentnych odczuć.

Odpowiedz
avatar yuzu
4 6

Pomyśl tak: w mózgu tego gościa kiedyś zaświtała myśl - gwałt. Najpierw nikomu nie powiedział. Po kilku miesiącach zażartował z tego przy kumplach - oni się śmiali. Żarty stawały się coraz poważniejsze, aż w końcu zadał pytanie - gdzie można dostać te tabletki. A potem on wrzucił to pewnej dziewczynie do drinka. Wiesz dlaczego tak się stało? Bo kiedy podzielił się tym z kumplami dostał ciche przyzwolenie. Takich ludzi, myśli i żarty na takie tematy trzeba tępić i niszczyć w zarodku. A jeśli to nie pomoże to trzeba sku wiela potraktować tak jak Ci ochroniarze.

Odpowiedz
avatar symplicja
22 28

Sama nie wierzę w to co widzę! Przy jakieś historii o tym jak kilkuletni dzieciak połamał dziewczynie kredki parędziesiąt procent wpisów było w stylu "Zabiłbym dzieciaka!" ale w takiej sytuacji jak tutaj nagle znajdują się obrońcy uciśnionego niedoszłego gwałciciela?! Bo się przewrócę...

Odpowiedz
avatar papioczek
2 6

Przynajmniej wiedział za co dostał...

Odpowiedz
avatar papioczek
9 13

jakie współczucie,pożądny wpi****l i tyle w temacie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2012 o 13:54

avatar NicksNac
4 6

wybacz ,ale będziesz ścierwa żałował ?

Odpowiedz
avatar NicksNac
5 5

nanab jeśli leki czy wit. c to po co ją komuś dorzucił ?

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
8 10

@NicksNac, tak, wapno musujące, coby dziewczynie zęby wzmocnić...

Odpowiedz
avatar tomslominski
0 8

Prawdę mówiąc to zasłużył. Ale zachowania ochrony nie pochwalam.

Odpowiedz
avatar PanKlekswKosmosie
7 11

Pochwalam zachowanie ochrony w tym wypadku, uratowali mu życie. Sam mam córkę i wiem gdyby się coś takiego (odpukać) jej przytrafiło nie było by sądów i całego zamieszania. Pozdrawiam ochronę.

Odpowiedz
avatar BlackRider
-3 5

I dobrze zrobili, szkoda, że nie zabili, bo koleś pewnie znowu spróbuje, i może mu się to uda.

Odpowiedz
avatar markisja
6 6

A dla mnie najprostszy sposób na bezpiecznego drinka, to po prostu nie zostawianie go bez opieki. Chcę iść do toalety/potańczyć/cokolwiek, to zostawiam zaufanej koleżance do popilnowania. A jak nie ma takiej opcji, to chcąc wypić drinka, sadzam swoje szanowne cztery litery i siedzę, aż wysączę całego, a potem mogę sobie znowu iść szaleć na parkiet. Coś mi się w złym miejscu dodał post, chcialam odpowiedzieć @ Fomalhaut.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2012 o 19:16

avatar unitral
7 9

Popieram zachowanie ochroniarzy. Wszyscy którzy nie popierają a nie mają jeszcze dzieci tego zachowania nie zrozumieją. Oby nikomu z was nie przydarzyło się spotkać z takim "chojrakiem z tabletkami".

Odpowiedz
avatar wiegho
0 2

Powyższa dyskusja jest zupełnie bez przedmiotowa. Jeżeli ktoś łamie prawo to sam się poza nawiasem prawa stawia. Jeżeli ktoś zachowuje się jak dzika bestia to sam powinien być tak traktowany.

Odpowiedz
avatar HaryWalker
2 6

100% poparcia dla ochrony. Zero tolerancji dla śmiecia, nie jestem zwolennikiem humanitaryzmu, jestem za karą śmierci poprzez stare, sprawdzone sposoby. Rozerwanie przez konie (można zastąpić samochodami, żeby się obrońcy zwierząt nie czepiali), wbijanie na pal.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2012 o 21:06

avatar buddy213
7 7

Zanim doczytałem do końca, uważałem że to ochroniarze są piekielni...

Odpowiedz
avatar rapsody
3 3

Nie Ty jeden ... Ale w sumie domyślałam, się że coś w kwestii kobiet ale że tabletka to już nie. Brawa dla ochrony swoją drogą.

Odpowiedz
avatar Megara
12 12

Koleżanka po takiej "Tabletce" ma pamiątkę w postaci już pół rocznej córci... Młoda dziewczyna, wszyscy patrzą na nią i myślą że dała pierwszemu lepszemu, a to ona jest ofiarą. Więc tępić tych co odwagi nie mają z szacunkiem zagadać do dziewczyny żeby poderwać a rzucają proszki by krzywdzić.

Odpowiedz
avatar Rael
2 4

Kluby to wylęgarnia patologii.

Odpowiedz
avatar yuzu
6 6

Bardzo dobrze zrobili! I powinni go jeszcze czymś 'przeczyścić', tylko bez znieczulenia. Najlepiej kaktusem. Ps. Panowie, takie rzeczy nie przydarzają się tylko kobietom. Słyszałam o kilku historiach gwałtu na mężczyznach po pigułce. W zwykłych klubach (nie tych dla gejów - bo takie rzeczy robią tylko psychiczni i im płeć jest bez różnicy). M.in. ofiarą padł rezydent.. Kilkanaście metrów od lokalu. Takich bydlaków trzeba tępić, stosować zasadę 'oko za oko', a potem okaleczać. To dla nich jedyna sprawiedliwość!

Odpowiedz
avatar Anastacy
3 3

To jest tak, że ludzie trochę naiwnie mówią - wezwać policję, bo to nieetyczne, bezprawne tak załatwiać sprawę. Ale gdyby to była siostra/dziewczyna/żona/córka, sprawa wygląda zupełnie inaczej. Ktoś, kto miał przyjemność w tym kraju współpracować z policją bezskutecznie, na drugi raz nie powie, żeby ich wezwać, bo w naszym 'państwie prawa' więcej prawa niż działania. A warto było tego kolesia uszkodzić (jak widać, nie zabić, a dać do myślenia), żeby te 2 niedoszłe ofiary uratować przed gwałtem, a może nawet śmiercią (autorka pisała o znalezionych 2 tabletkach). Takie kwiatki to zwykłe chwasty.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-2 12

Ludzie. Co wy tu piszecie... Zastanówcie się. Jak możecie życzyć śmierci komuś kogo nie znacie. "Nie sadźcie abyście nie byli sądzeni." i "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądź więc tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci. Nawet bowiem najmądrzejszy z Mędrców nie wszystko wie.".

Odpowiedz
avatar SesjaTyKurwo
1 11

@Grevial, zapomniałeś przesłać pozdrowień z seminarium.

Odpowiedz
avatar gorzkimem
1 5

Sesja, ale wiesz, że ten drugi cytat nie pochodzi z Biblii?

Odpowiedz
avatar Azreus
0 2

gorzkimem pierwszy cytat jak już coś, drugi to J.R.R Tolkien :P Kiedyś byłem w podobnej sytuacji, chociaż to materiał na osobną historię ;) Znaleźliśmy się w roli ochroniarzy ze znajomymi, nasze rozwiązanie nie było aż tak brutalne ale może przez to bardziej okrutne ;)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2012 o 13:08

avatar PanKlekswKosmosie
3 5

Grevial, przestań pier***ć bo głowa boli od tych twoich teologicznych dyrdymałów, bo ja by ciebie wyj***li po tabletce i ktoś by ci takie bajki wklejał nad szpitalnym łóżkiem to ciekaw jestem co byś zrobił. Zemsta jest słodka i najlepiej smakuje na zimno.

Odpowiedz
avatar Irena_Adler
-1 5

No żeby kiedyś nie załatwili tego na cacy. I żeby im zimny trup zamiast pokrwawionego kolesia nie został na rękach.

Odpowiedz
avatar Zedka5
0 0

ot co

Odpowiedz
avatar YellowApple
0 2

Ja uważam , ze dobrze zrobili. Interwencja policji w tym kraju jest na poziomie żałosnym, raz może dwa dostanie taki cwaniaczek w tubę to może coś mu się w tym łbie przestawi. Grevial: nie bądź taki do przodu bo ci tylu zabraknie. Inaczej byś śpiewał jakby chodziło o jakąś bliska ci kobietę (żonę/matke/siostrę).

Odpowiedz
avatar mijanou
5 7

Wiesz co? Nie jestem zwolenniczką samosądu ale obserwując działalność polskiego wymiaru sprawiedliwości to skończyloby się albo na minimalnym wyroku albo na zawiasach a chłopak dalej by radośnie uprawiał swą działalność. A tak- dostał w trąbę i zakaz pojawiania się w klubie więc ochrona uratowała ileś tam zupełnie niewinnych dziewczyn przed przygodą zycia. Dobrze zrobili!

Odpowiedz
avatar Zedka5
1 1

no na mnie ta historia wywoluje mieszane uczucia bo z zycia wiem ze ochronarze to zwykla kawal sku..ysyna ,nie raz zdarzalo mi sie widziec ich "zachowanie" ,raz wlasnie tak pobili kolesia jak piszesz do sciaglal koszule w klubie.... nie wiesz czy kolega powiedzial Ci prawde bo skad? a nawet jesli to nie oni sa od wymierzenia kar... wiem ze w wiekszych przypadkach oni masakruja dla przyjemnosci

Odpowiedz
avatar yuzu
1 1

W moim lokalu ochrona, która stwarza problem, wylatuje. Nie mówię, że chłopaki to niewiniątka. Ale to że piją, palą i ostro imprezują jeszcze nie robi z nich bandziorów. A powiem Ci że nie jeden bandzior zrobiłby to co oni. A jak gościu wezwałby policję, to dostałby jeszcze od nich.

Odpowiedz
avatar Maura
0 4

Ostatnie zdanie wywołało u mnie dreszcze. Nie wiem, naprawdę nie wiem, co mam powiedzieć. Niby dobrze, niby źle.

Odpowiedz
Udostępnij