Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Witam. Od razu zaznaczam, że nie chodzi mi o dostanie się na…

Witam. Od razu zaznaczam, że nie chodzi mi o dostanie się na główną, ale o pomoc z Waszej strony.

Od jakiegoś czasu zależało mi na pewnym zabiegu, dość drogim, więc zdecydowałam się na zakupy grupowe. Wszystko super, kupon ważny powiedzmy do 20 września. Wiedząc, że mogę wykonać go tylko i wyłącznie między 10 a 20, będąc w tym terminie w mieście w którym jest salon, myślałam, że wszystko pójdzie jak z płatka... Niestety. Osoba, która zabieg miała mi wykonać, właśnie poinformowała mnie o tym, że wyjeżdża, powiedzmy, 5tego, więc mogę zapisać się tylko i wyłącznie przed tą datą. Dla mnie fizycznie jest to niemożliwe. I teraz pytanie - czy jeżeli salon odmawia wykonania usługi w ciągu trwania kuponu, bynajmniej nie z powodu braku miejsc, można coś z tym zrobić, żeby odzyskać kasę? Teoretycznie, salon skrócił ważność kuponu o dwa tygodnie, a tego chyba nie mogą robić...

P.S. Oczywiście nie dzwoniłam zamówić się na zabieg w ostatniej chwili. Nie chcę podawać dokładnych dat, ale dzwoniłam z ponad miesięcznym uprzedzeniem.

zakupy grupowe

by Scylla
Dodaj nowy komentarz
avatar bzowababa
0 0

wychodzi na to, że usługa miałaby być wykonana w ogóle poza terminem kuponu, zakładam się, że odwrotnie to nie podziałało by w żaden sposób - trochę to przeginka ze strony salonu i okres urlopowy obejmuje także usługobiorców..

Odpowiedz
avatar czarnakrowawkropkibordo
1 1

a nie czytałaś regulaminu zakupów grupowych? dzwoń do tego serwisu i się dopytuj tam, nie tutaj...

Odpowiedz
Udostępnij