Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Uwielbiam ludzi wielofunkcyjnych. Potrafią dzwonić na naszą infolinię sieci IKS robiąc dosłownie…

Uwielbiam ludzi wielofunkcyjnych.
Potrafią dzwonić na naszą infolinię sieci IKS robiąc dosłownie wszystko. A to kupując truskawki na targu, leżąc na plaży, siedząc u fryzjera, na imprezie andrzejkowej, jadąc samochodem (gdzie często powtarza się sytuacja typu "Ja chciałem numer umowy..." a potem "Kurde, nie mam jak zapisać bo jadę samochodem") itp.

Ostatnio jednak wszystkie powyższe i jeszcze inne przypadki przebiła pewna [p]ani, która rozmawiała jednocześnie przez dwie komórki. Gdy wpadł mi dzwonek okazało się, że ta pani już wcześniej rozmawiała przez telefon z towarzystwem ubezpieczeniowym. Rozmowa wyglądała następująco:

[J]: Mogę pani pesel?
[P]: Eee co? aaa 59121312123 (oczywiście wymyślony) ... tak tak w 2007 załamany kręgosłup... tak, zgadza się
[J]: Dobrze, więc sprawdzę pani historię połączeń i zobaczymy czy się zgadza z tym co jest na fakturze
[P]: Tak, dobrze, pani szuka.... co złamałam? Narazie to chodziło o mojego męża, on wcześniej ubezpieczał.
[J]: Już wczytuje pani historie...
[P]: Tak, dobra jest.... nie no, bo ja tu z panią z Iksa rozmawiam
[P]: Słucham?
[P]: Nie no, bo ja tu z panią z PZU rozmawiam

Nie zrozumiem ale podziwiam.

Call Center

by Monitkowa
Dodaj nowy komentarz
avatar vfm
0 0

Współpracujemy z taką firmą, w której nasz kontakt też często pracuje "na oba uszy". No bo człowiek ma dwoje uszu, to można dwie słuchawki przyłożyć i działa, nie? I się kręci :P

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2012 o 14:19

Udostępnij