Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kupiłam buty na ślub przez sklep internetowy. Jednak nie zgadzała się wielkość,…

Kupiłam buty na ślub przez sklep internetowy. Jednak nie zgadzała się wielkość, odesłałam do wymiany. Na drugi dzień dostałam informację, ze wymiana nie może być dokonana, bo pudełko dotarło zniszczone doszczętnie (prawdopodobnie poczta nie zapakowała paczki o co poprosiłam i za co zapłaciłam, tylko okleiła pudełko na buty taśmą, ale to już inna rzecz) poza tym chcę dokonać wymiany na inny model butów (no fakt, tylko dlatego, ze mniejszego rozmiaru nie było w tym modelu, który kupiłam wcześniej, ale nie było w regulaminie słowa o tym, że nie można na inny model wymieniać, a poza tym najpierw trzeba było wypełnić formularz wymiany, który został zaakceptowany, a dopiero potem wysłać buty).

Poprosiłam o punkt regulaminu, który mówi, ze nie można wymienić butów na inny model. W drugim mailu dostałam informację, że można, ale że w tym przypadku to jest nieistotne bo pudełko jest zniszczone. Poprosiłam o wyjaśnienie jasno i wyraźnie czy można, czy nie można wymieniać butów na inny model. Jeśli nie można - to poproszę o konkretny punkt w regulaminie, a jeśli można to dlaczego pracownik w mailu wprowadził mnie w błąd?
Pan napisał, że on nie ma nic więcej do dodania w tej sprawie i od tygodnia milczy.

Jak dla mnie sklep mataczy, kręci, obsługa jest fatalna, wprowadza w błąd byle na swoją korzyść wytłumaczyć fakty... Nikomu nie polecam. Mi na tydzień przed ślubem robili problemy z wysyłką nowo zakupionych butów, bo rzekomo przelew nie dotarł (te same banki, wysłane potwierdzenie przelewu mailem). Nie warto tracić nerwów...

sklepy_internetowe Fleq.pl

by Sihaja
Dodaj nowy komentarz
avatar nataleg
0 2

Przyczepiłaś się tej wymiany na inny model, jakbyś nie rozumiała, co pracownik do Ciebie napisał, że można by było wymienić, ale pudełko jest zniszczone i wymienić butów nie może, czy to na ten czy na inny model. To akurat Twoje wina, że nie zabezpieczyłaś pudełka w odpowiedni sposób. Poza tym osobiście nie kupiłabym butów przez internet, bez mierzenia i to jeszcze na ślub

Odpowiedz
avatar Bronzar
0 0

Robisz problemy o nieistotny zupełnie w sprawie szczegół. Pewnie żal Ci wydanej kasy i na siłę musisz na kogoś zwalić winę. Niestety sama sobie jesteś winna, bo nie chciało Ci się paczki zapakować. To Ty jesteś piekielna.

Odpowiedz
avatar Sihaja
0 0

Tamte buty przyjęłąm, trudno się mówi. Z pocztą to będę załatwiać. Pytanie brzmi dlaczego klienci są wprowadzani w bład? I wysyłane są maile że kwota nie doszła, mimo ze potwierdzenie jest wysłane, a między tymi samymi bankami przelewy robione w ciągu kilku godzin?

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

Nie rozumiem pretesji do poczty, ze "nie zapakowala paczki". Chyba przygotowanie niewielkiego pakunku, jakim sa buty, do transportu, nie bylo dla Ciebie zadaniem ponad sily?

Odpowiedz
Udostępnij