Z racji tego że ostatnio tyle było narzekań na roztomaite call center,biuro obsługi,czy też kurierów,tym razem nie będzie historyjki,choć kilka zabawnych było,a będzie dobra rada.
Moi drodzy żyjemy w czasach gdy większość z nas do kontaktów,używa komórek,a te małe cuda mają wiele ciekawych funkcji.
Do czego piję,ano do tego że od czasu jak w mym telefonie mam aplikację do nagrywania rozmów,nagle jakoś tak jestem obsługiwany szybciej i konkretniej.
A zaczęło się od mojej umowy z PLAY,i kontaktami z ich niekompetentnym biurem obsługi.
Pomijając szczegóły,od czasu gdy słysząc w telefonie tekst"dla dobra pana bla bla bla ta rozmowa jest nagrywana,odpowiadam,dla mojego dobra ta rozmowa jeż też nagrywana prze zemnie i będzie archiwizowana oraz może zostać opublikowana.
Nagle okazuje się że wiele rzeczy daje się zrobić,doręczyć itp,natychmiast,załatwić problematyczne sprawy od ręki.
Przykład pierwszy z brzegu,w ww sieci miałem internet,który przestał działać,dzwonie na CC i słyszę że nadajnik z którego odbieram sygnał jest w remoncie,tyle i koniec,przy zastosowaniu opcji z nagrywaniem,usłyszałem że zaraz sprawdzą,i cud po 5 minutach net działa.
Polecam więc tą opcję,bo lepiej być piekielnym a skutecznym niż ignorowanym.
Jak Być Piekielnym
Ile mniej wiecej miejsca zajmuje jedna minuta rozmowy?
OdpowiedzAkurat moja nokia zapisuje to w formacie amr i są to jakieś mikroskopijne ilości pamięci,wiadomo nie muszę zapisywać każdej rozmowy,aplikacja nagrywa każde połączenie,a po jego zakończeniu pyta czy je zachować,a ja w zależności czy mi to potrzebne czy nie,decyduję.
Odpowiedzszkoda że na androidzie nie ma takiej funkcji...
Odpowiedzaplikacje nagrywające Ultimate Voice Recorder,lub Total Recall,proponuję poszukać na chomiku oczywiście w wersji dla androida,sprawdzałem są takie.
OdpowiedzAż się zalogowałam, żeby napisać komentarz. A przyszło ci może do Twojej sprytnej główki że po pierwsze, jeśli nagrywasz konsultanta bez jego wiedzy i zgody, a a potem gdzieś to opublikujesz jest to niezgodne z prawem? Nie wspominając już o tym, że takie nagranie będzie bezwartościowe w postępowaniu reklamacyjnym i tak dalej. Po drugie - jako długoletnia konsultantka różnej maści infolinii nie cierpię takich cwaniaczków jak Ty, najgorszy chyba typ klienta. Zdajesz sobie sprawę z tego, że w 98% firm zwykły konsultant naprawdę nic nie może zrobić, bo jest tylko pierwszą linią kontaktu z klientem, a nie osobą decyzyjną? Właśnie taki typ klienta jak Ty, "ja panią nagrywam, ja od pani żądam, pani ma mi to załatwić i już" sprawił, że serdecznie znienawidziłam ludzkość i wolę 1000 razy przeczytać regulamin jakiejś usługi przed telefonem na infolinię, niż stawiać bogu ducha winnemu konsultantowi żądania nie do spełnienia. Trochę szacunku dla drugiej osoby, naprawdę, to nie boli.
OdpowiedzNagrywanie bez wiedzy i zgody jest jak najbardziej legalne. Publikacja - już nie. Ale na własny użytek, np. postępowanie w sądzie cywilnym, nagranie będzie jak najbardziej użyteczne.
Odpowiedz@groszkowa nagrywanie tego co się słyszy - niezgodne z prawem? A to ciekawe - kiedy była nowelizacja która przepisy tak drastycznie zmieniła? A co do konsultanta - wy nagrywacie klienta - jest OK, on nagrywa was - olaboga! bogowie! krzywda się dzieje! - nie jest to ciut hipokryzja? Jeżeli wypełniasz swoje obowiązki poprawnie - czego się boisz? Co masz i możesz zrobisz, czego nie masz i nie możesz - nie zrobisz.
Odpowiedz@groszkowa - "jeśli nagrywasz konsultanta bez jego wiedzy i zgody" tu trochę czytania z opcją rozumienia czytanego tekstu by się przydało przecież @Ratman13 napisał "Pomijając szczegóły,od czasu gdy słysząc w telefonie tekst"dla dobra pana bla bla bla ta rozmowa jest nagrywana,odpowiadam,dla mojego dobra ta rozmowa jeż też nagrywana prze zemnie i będzie archiwizowana oraz może zostać opublikowana" swoją drogą też tak kiedyś zrobiłem po kilkukrotnym bezsensownym kopaniu się z BOK TPSA i różnych cudach jakie mi robili z rezygnacją z ich usług
Odpowiedz@groszkowa To się wyloguj, znajdź wygodne buty i idź po rozum do głowy.
OdpowiedzTeż na to wpadałam jakiś czas temu, po tym, jak Pani z Orange troszeczkę mnie okłamała, co do tego, kiedy otrzymam pierwszą fakturę. Ważne jest, żeby poinformować, osobę po drugiej stronie, że jest ona nagrywana również przez klienta, a nie tylko szefa. Ps. też pracuję w dziale, w którym do moich obowiązków należy odbieranie telefonów i nie miałabym nic przeciwko jakby mnie klient nagrywał, gdybym tylko była o tym poinformowana.
Odpowiedz@groszkowa - chyba zwariowałaś :)))))))))))))))))) Teraz już wiemy gdzie pracujesz. :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2011 o 9:24
Oj, chyba sobie sprawię takie cudo...
OdpowiedzGwoli uściślenia,zawsze gdy rozpoczynam rozmowę inną niż prywatna ,informuję że jest ona nagrywana,zostanie zarchiwizowana ,oraz że może zostać opublikowana. Jest to jak najbardziej zgodne z prawem,ochronie podlegają tylko dane osobowe ,np :konsultanta,nazwa firmy ,i treść rozmów już nie.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2011 o 21:24
Na litość, jestem w miarę tolerancyjny co do stylu pisania, ale na widok czegoś takiego bolą mnie zęby. Literówki, przecinki bez spacji.. a do nagrywania rozmów mam guziczek odpalany z ekranu jednym palcem (działa też jako dyktafon).
Odpowiedz