Historia ta miała miejsce w 1997 roku.
Moi rodzice zafundowali mi wyjazd na obóz do Zakopanego jako prezent po pierwszym roku w liceum ( przypadkowo pojechałem także z koleżanką z klasy ale to na inną historię)
W każdym razie do właściwej historii i od razu przepraszam za długi wstęp, ale jest on niezbędny i jest całkowicie wyjaśniający piekielność pewnej osoby.
Zatem tak jako, że był to pierwszy turnus jechało dość mało osób bo tylko 12. 3 chłopa i 9 dziewczyn no i dwójka opiekunów.
Przedział wiekowy można powiedzieć kończyli albo 8 klasę podstawówki, albo 1 średniej.
Natomiast ekipa, dziewczyny ok widać jadą odpocząć od szkoły i rodziców, ale naprawdę super. My... Ja i Krystian ok, ale jechał z nami Tomek. Chłopak dopiero co zdał do liceum. Maniak komputerów i gier ( wziął gameboya i mnóstwo gier ) typowy odludek.
Dodam też, że mieliśmy super opiekunów. Wojtek i Iwona, stwierdzili jak będzie spokój i grzecznie to oni dają nam wolną rękę. Z resztą układ działał super.
A wracając do sprawy Tomka, gdyż to on był piekielny.
Chodził tylko na wycieczki zorganizowane,a czas wolny w pokoju tylko grał. Dodatkowo jako, że byliśmy w trójkę zakwaterowani w jednym pokoju podejrzewaliśmy po plamach na jego pościeli (nie ścielił łóżka), że robi sobie dobrze.
Ale wracając do jego piekielności i pewnego zdarzenia.
Poszliśmy całą ekipą minus 1 do pubu, ale wcześniej było małe before party w postaci litra.
Niestety jedna z dziewczyn po wypiciu kolejnego piwa stwierdziła, że ma dość. Cóż bywa. Do ośrodka jakieś 10 min drogi. Odprowadzimy i wracamy. Bierzemy Kasię i razem z Adą idziemy.
Pod koniec trasy prawie nieśliśmy Kasię, która dodatkowo zafundowała nam pięknego pawia.
Po cichu w ośrodku Ada obmyła i przebrała Kasię w piżamę, sama z resztą tez musiała.
Ok gotowe. Jednocześnie poprosiłem Tomka, który oczywiście non stop grał, by co jakiś czas zerkał czy jest ok.
Ada przebrana, ja też. Wracamy do pubu.
W połowie drogi, Ada stwierdza kurcze portfel został w tamtych spodniach, cóż szybki powrót. Cichutko wchodzimy do ośrodka i do pokoju dziewczyn i szok.
Gra cichutko muzyka zatem nie zostaliśmy zauważeni.
Kasia nieprzytomna leży na plecach, ściągnięte spodnie od piżamy i bielizna, i jest intensywnie gwałcona przez Tomka.
Krzyk. Przekleństwa. Tomek spanikowany nawet gaci nie podciągnął.
Usłyszał to Wojtek wpadł do pokoju i widzi nieprzytomna półnaga dziewczyna i chłopa ze spuszczonymi spodniami.
Został zabrany przez rodziców następnego dnia.
Potem miała być jeszcze sprawa w sądzie o gwałt, ale skoro ofiara nic nie pamięta, no może się zgodziła.
Cicha woda.... A tak nawiasem szok.
obóz
zaj*bałbym sk*rwysyna.
OdpowiedzTrzeba było wziąć game boya i go rozwalić, było by to chyba bardziej efektowne niż zaj*banie ;)
OdpowiedzSamosądów czas, hejho. You funny.
OdpowiedzAle jakim cudem to nie trafiło do sądu? Mogła zajść w ciążę, czymś się zarazić, nie wspominając o traumie, a ten skur***l został puszczony wolno bez żadnych konsekwencji??
Odpowiedzpolskie prawo, niemożna było stwierdzić czy dziewczyna nie oprzytomniała powiedziała chcę cię i znowu padła.
OdpowiedzZajść nie mogła bo nie zdążył. Chorób też żadnych bo chłopak z całą pewnością nie miał wielu partnerek. A traumy mogło być tyle co w wyniku opowieści koleżanek bo podczas była nieprzytomna.
OdpowiedzArt. 198 Wykorzystanie seksualne bezradności, niepoczytalności Kto, wykorzystując bezradność innej osoby lub wynikający z upośledzenia umysłowego lub choroby psychicznej brak zdolności tej osoby do rozpoznania znaczenia czynu lub pokierowania swoim postępowaniem, doprowadza ją do obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Odpowiedzlordvictor, ona mogla nie miec 15 lat, wiec kryminal troszke, zreszta byli swiadkowie ktorzy potwierdzali jej nieprzytomnosc i stan w ktorym sie znajdowala Sharpy ogarnij sie chorob nie mial na pewno? a co jelsi to nie pierwszy raz? albo nie wiem zarazil sie wenerykiem korzystajac ze wspolnego wctu? w ciaze nie zaszla bo nie skonczyl? a o preejakulacie i skutecznosci stosunku przerywanego slyszales? c o za ciemnota w narodzie
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2013 o 23:42
Opiekunowie musieli mieć niezłego pietra.
Odpowiedzmieli, ale 22 nie było, a do tego czasu był czas wolny, a było to ok 21.
Odpowiedzpietra? sprawa karna jak się patrzy i jeśli takowej nie było, to cała historia jest zmyślona jak ta lala.
Odpowiedzco za gwałciciel mnie minusuje?
Odpowiedzlordvictor, na drugi dzień by można stwierdzić. Zapytać dziewczyny. Ale polskie prawko. Gwałcicieli kastrować powinni.
OdpowiedzByło pytanie, i twierdziła, że się nie zgodziła. Ale było pytanie co pamięta Pani z wieczoru i wyszło, że nic nie pamięta ( nas też przesłuchiwali) zatem. Mogła się zgodzić. Ale i tak fakt , że wróciliśmy. Wyobrażasz sobie, nas nie ma chłopak robi swoje daje nasienie, a dziewczyna potem nagła ciąża. tylko skąd?
OdpowiedzJa przepraszam, ale można zmienić sformułowanie "jest w najlepsze gwałcona przez Tomka"? Trochę nie pasuje i nie chodzi mi tu o poprawność językową...
OdpowiedzSorki źle dobrałem słowa
Odpowiedzwypłata powinna być na miejscu i to taka że całe życie gnój by pamiętał ^;;^ EDIT: co za gwałciciele minusują ?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2011 o 21:52
Ja bym wziął pierwszy lepszy przedmiot o wadze min. 0,5kg, zamachnął się i w zależności od odległości rzucił w skurczybyka albo trzasnął przez łeb ręcznie.
Odpowiedz"Tęcza" w tym wypadku brzmi jak najbardziej odpowiednio ;)
OdpowiedzNie wiem czy opiekunowie nie powinni odpowiadać za to - pierwsza klasa liceum to chyba nieletni ludzie to raz, dwa że na takich wycieczkach w regulaminie jest określony zakaz spożywania alkoholu. Dziewczyna właśnie z tego powodu była nieprzytomna, więc gdyby zaszła w ciążę, można by cośtam od nich wymagać...
OdpowiedzTakich jak Tomek powinno się od razu walić w łeb czymś ciężkim i kastrować. Biedna dziewczyna. Oby to świństwo wróciło do tego sukinsyna.
Odpowiedzszkoda ze nie trafil chociaz na 6 miesiecy do wiezienia, koles ktory cale dnie siedzi na kompie zazwyczaj wyglada jak ostatni lamus, jakby w koledzy z pod celi sie dowiedzieli za co siedzi to przez 6 miechow mial taka jazde ze po wyjsciu to by na wszelki wyp[adek zrobil by sobie z 5 letni celibat
OdpowiedzOliwaDoOgnia, oczywiście liczysz się też z tym że jakiś facet może sobie na twojej dup*e poużywać?
OdpowiedzWystarczy dla niego, że będziesz nieprzytomny, co ty na to? OliwaDoOgnia, jak dla mnie jesteś obrzydliwy ze swoimi "marzeniami" o gwałcie.
Odpowiedzto mówisz, że pedał desperat cię nie tknie a laski tak? :| raczej nie możliwe. Nigdy chyba nie spotkałam dziewczyny, która by była się w stanie aż tak upodlić, żeby móc dosiąść i chcieć jednocześnie jakiegoś kaszalota :/
OdpowiedzCałować jak sądzę się z Tobą nie będzie, także ewidentny brak brak urody, który podkreślasz, nie przeszkodzi w zgwałceniu Cię.
OdpowiedzTen Tomek musiał być chyba bardzo zdesperowany :3 Tak bardzo że nie pomyślał by zakluczyć drzwi xD
OdpowiedzZAMKNĄĆ! Jak rany na góralskich stopach, ZAMKNĄĆ. Proszę mi nie rusyfikować języka!
OdpowiedzA mnie zastanawia jedno: jak można zostawić nieprzytomną z upojenia nawet koleżankę w jednym miejscu samą z takim dziwnym typem. Obcej nieprzytomnej dziewczyny bym nie zostawiła... Ładnym się koleżeństwem i odpowiedzialnością wykazaliście, słowo daję.
OdpowiedzWydaje mi się, że każdy sądzi po sobie i po prostu nie przyszło im do głowy coś takiego. Chyba nawet mnie samej by nie przyszło.
OdpowiedzLepiej z nikim nie zostawiać! Skąd można było wiedzieć? To tak samo jak z lekarzami po wypadku dawać sprawdzonych.
Odpowiedz@Venninne To nie jest takie jasne. Gdyby dajmy na to, zakrztusiła się własnymi wymiocinami, co się niestety zdarza w takich sytuacjach to pytanie byłoby "Dlaczego nikt z nią nie został?".
OdpowiedzGeneralnie jakoś nie bardzo mi żal - jeśli ktoś jest na tyle głupi, żeby się upić do nieprzytomności, to potem może zapłacić. Nie gwałtem, tego czynu nikt i niczym nie usprawiedliwi. Ale i tak zareagowali dobrze - zanieśli ją do domu, wyczyścili z rzygów, położyli spać- za mało? Można było nie tracić głowy.
Odpowiedz@SecuritySoldier, kolega też z Poznania, więc pisze tak jak się u nas mówi :P Oprócz Wielkopolski, słowa "zakluczyć" używa się na Pomorzu ;)
Odpowiedzhttp://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=1606
OdpowiedzPoznaniacy zakluczają, inni zamykają ;)
Odpowiedz@SecuritySoldier a niby dlaczego ktoś ma prawo mówić co jest poprawne a co nie jest? U mnie poziomica to waserwaga, papier ścierny to glanc papier a mieszanie to bełtanie. Tak mówił mój dziad, pradziad i prapradziad. I co, jakiś goguś w gajerku ma prawo stwierdzić, że źle mówili? To ja twierdzę, że poziomica jest niepoprawnie i dla mnie moje słowo jest tyle warte co jego. Tak samo z tym nieszczęsnym zakluczaniem.
OdpowiedzChłopak powinien beknąć, ale pijana nieletnia też jest dla mnie patologią. I za to powinni odpowiedzieć opiekunowie.
OdpowiedzA gdyby zgwałcił pijaną PEŁNOLETNIĄ to by to nie była patologia i wsio by grało?
Odpowiedz@bastetowi tylko chodzilo ze pijana do nieprzytomnosci 15, 16 latka to troche przesada, ale jak widzisz bastet nie usprawiedlia tomka, ani tez nie mowi ze sama sobie byla wina.
OdpowiedzJak dla mnie ktokolwiek pijany do nieprzytomności to patologia. Ale gwałtu nic nie usprawiedliwi.
OdpowiedzTak w kwestii picia do nieprzytomności: chciałabym tylko zaznaczyć, że dziewczyna była młoda. W takim wieku nie zna się swoich możliwości, kieliszek jeden, drugi, trzeci, a potem nagle urywa się film. Ja przed 18 nie piłam alkoholu W OGÓLE, potem dosłownie minimalne ilości, do czasu kiedy nie przytrafiła się większa impreza. I też upiłam się do nieprzytomności. Nie dlatego, że chciałam, ale dlatego że nie potrafiłam ocenić swoich możliwości. Nieodpowiedzialne jest co prawda to, że w ogóle w tak młodym wieku piła, ale kto nie zgrzeszył, niech pierwszy rzuci kamień.
OdpowiedzOrzesz... ale bym gościa napier*** na miejscu, albo i na wynos...
Odpowiedz8 klasa podstawówki, 1-sza liceum i już wódka i piwa i knajpy? Sorry, ale chyba jestem za stara w głowie na takie opowieści... Jakoś moja młodość (nie tak dawna) wyglądała inaczej.
OdpowiedzWidocznie smietanka towarzyska nie przepadala za toba:D Tak, teraz w tym wieku zaczyna sie takie zycie...
OdpowiedzRacja...Nie powiem, że nie wiedziałam, co to piwo w liceum, ale przeraża mnie wizja pijanych, ko*ulujących na lewo i prawo gimnazjalistów/licealistów...
OdpowiedzNigdzie nie jest powiedziane ze skoro sa pijani to kopuluja... Poza tym jak juz mowilem to ich prywatna sprawa i nic wam do tego... Sama wwidzisz rzeczywistosci i wiesz ze nie ma az tak duzo ciaz w wieku nastoletnim, mimo ze by sie to przydalo...
Odpowiedzmnie natomiast, prócz piekielności czynu, szokuje brak wzmianki o samopoczuciu dziewczyny dnia następnego, bo coś mi się wydaje, że jakby mnie coś takiego spotkało, to nawet jeślibym tego nie pamiętała, narobiła takiego dymu, że autor na pewno by coś o tym wspomniał, a nie,. poza tym po "ostrym używaniu" naprawdę czuje się, że coś było na rzeczy i jest to raczej nie do niezauważenia... tak mi coś na naciągane wygląda, bez urazy....
Odpowiedz8 klasa podstawówki, 1 liceum toż to wiek aktualnego gimnazjum, 2-3 klasa gimnazjum. A Ty piszesz o Litrze przed a później jeszcze do pubu idziecie, a cały wydźwięk opowieści wygląda tak jakby dziewczyna sobie z tego nic nie zrobiła. Nawet nie piszesz o pierwszym razie czyli to nie był jej pierwszy. Dziewczyna w gimnazjum? A Wy później najeżdżacie na gimnazjalistów gdzie cała ta historia dzieje się z dziećmi w tym samym wieku. Tak, dziećmi, 14-15 lat. Jak dla mnie to zero prawdy w tej historii albo ekipa na miarę dzisiejszych stereotypowych gimnazjalistów.
OdpowiedzA co to jest litr na te 11 osob? To jest nic... Poza tym mysle ze opisujacy historie nie musi wiedziec czy byl to jej pierwszy raz czy tez nie... Bardzo dziwnie dedukujesz... Zreszta to nie ma znaczenia dla histori... Nie wiem co ci za roznica czy juz wczesniej uprawial seks? Pewnie chcesz sobie stereotypowo pooceniac... Ze ona zla byla i w ogole...
Odpowiedz@marcin jeszcze napisz ze sobie na to zasluzyla, jak slysze lub wiedze takich ludzi jak ty, ktorzy probuja usprawiedliwic gwalty, to zaraz sobie mysle swoj broni swego.
OdpowiedzJa tylko nie rozumiem, czemu nikt z was nie wypłacił gościowi na miejscu zdrowego wpie*dolu? Naprawdę?
OdpowiedzFajne mieliście sposoby spędzania wolnego czasu... Upijać się do nieprzytomności, odnosić nieprzytomnych i wracać do pubu aż nie będzie miał kto odnosić bo wszyscy padną. Super pomysł! A jakie wspomnienia! Ojej, z tym akurat mogą być problemy, nie?
OdpowiedzWiesz.. niektorzy cpaja, inni pija, a jeszcze inni pisza komenty na piekielnych.pl :D Mysle ze to nie twoja sprawa jak spedzaja swoj czas wolny i to czy uzywaja alkoholu czy nie... jesli tak chcieli sie bawic to tak sie bawili... To ze ty wolisz sie tutaj uzewnetrzniac, nie znaczy ze akzdy to lubi.
OdpowiedzA ja współczuję takim ludziom znajomych. Serio, muszą być naprawdę nudni jak na trzeźwo z nimi nie umiesz się dobrze bawić. Ja rozumiem litra na czterech dla poprawy nastroju ale do takiego stanu się doprowadzać?
OdpowiedzNikt nie powiedzial ze na trzezwo nie da sie dobrze bawic? Nie wiem gdzie to wyczytales... Ale "po" jest inaczej. Poza tym to tez czas eksperymentow, do ktorego mldozi maja prawo...
OdpowiedzMam 19 lat i jakoś chlanie do upadłego nigdy mnie nie kręciło a wręcz takie pomysły za poronione uważam.
Odpowiedzjak czytam komenty nie ktorych osobnikow, to az mnie skreca, mlodosc jest po to by sie wyszalec, pouzywac, moze dziewczyna pila pierwszy raz i przesadzila, mi tez to sie zdazylo, mlodzi dopiero ucza sie pic dlatego czesto zdaza sie im upic do nieprzytomnosci bo nie wiedza ile moga wypic. Alkohol jest dla ludzi, a po to ma sie ekipe, zeby wlasnie przypilnowala i zaniosla do lozka lub w bezpieczne miejsce gdy sie przesadzi, choc w tym przypadku mieli poprostu pecha bo znow nie przewidziano podlosci ludzkiej.
OdpowiedzDokladnie Dertaz... A to ze w wieku 19 lat nie pijesz. Coz, moge tylko wspolczuc. Koledzy cie nie lubia? Czemu uwazasz ze to poronione nobby? Co jest w tym nienormalne? A moze jak wiele osob, uwazasz osoby pijace za gorszy gatunek? Ze ja to jestem super a oni to zli... Mam nadzieje ze tak nie jest, ale z tego co piszesz tak wlasnie wychodzi... Bo kto moze wpadac na takie poronione pomysly moze wpadac. A wlasnie, Dertaz, jedyne w czym sie nie zgadzam, czy to byla podlosci ludzka a nie tylko chec wyladowania sie?
OdpowiedzA czy ja pisałem, że "dobranocka, paciorek i spać"? Nie popadajmy w skrajności. A Wasza impreza była taką skrajnością. Ja nikomu nie bronię pić, ale naprawdę jak już ktoś pada nieprzytomny to może najwyższy czas na zastanowienie się "może na dziś dość"?! Wiecie o tym, że pewna ilość alkoholu w organizmie jest już niebezpieczna dla życia? Ale przecież trzeba się "wyszumieć", a czy nieprzytomna dziewczyna się kiedyś obudzi czy nie to pomyśli się "po kacu". Niemożliwe? A jednak... Szkoda, że o takich rzeczach się nie myśli, a potem wszyscy płaczą "taaaka tragedia". @yyyzeco - założę się, że słowem klucz którego nie zauważyłes w wypowiedzi NobbyNobbs jest "do upadłego".
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2011 o 8:47
@bukimi to co wygralem?
Odpowiedz@yyyzeco pije. Nawet teraz sobie sączę mój ukochany trójniak. Mam kolegów, z nimi też piję. Nie jestem abstynentem, po prostu znam takie słowo jak UMIAR i dobrze wiem kiedy przestać. Nie powiem, że nie schlałem się jak świnia bo raz mi się zdarzyło (nie ilość tu zawiniła a mieszanie). Ale na drugi dzień wszystko pamiętałem. I nie wiem co jest fajnego w byciu zaślinionym idiotą który ledwo stoi na nogach a na dodatek na drugi dzień cierpi katusze z powodu kaca. Pewnie jakiś dziwny jestem, ale wole z kolegami i koleżankami przez wieczór 1-2 flaszki roztrzaskać, dobrze się bawić a na drugi dzień być rześki jak skowronek.
OdpowiedzOk ty masz inne podejscie, ja mam inne podejsice, ale nie krytykuj tych ktorzy sie lbia naje**c:D
OdpowiedzA ja zwyczajnie nie rozumiem co jest fajnego w naj****** się i w ogóle w piciu w wieku poniżej 18 ewentualnie 17. Moim zdaniem na wszystko przyjdzie czas. I nie, nie jestem zagrzybiałym zgredem. Sama mam lat poniżej 18 :) PS:Czemu "nawias trójkątny" jest znakiem zakazanym?
OdpowiedzWiecie co? Od dawna czytam opowiadania LordViktora, i odnoszę wrażenie, jakby te opowiadania pisały dwie osoby - raz fajnie, a raz jakby miał 13 lat... A Wam nie rzuciła się w oczy dwoistość jego stylu pisania ?
OdpowiedzNo to ewidentnie wygląda na pisane przez 13'latka ...
OdpowiedzPo czym to madzika poznajesz?
OdpowiedzZanim doczytałam do połowy tu już się zastanawiałam czemu to jest na głównej. Pod koniec stwierdziłam - no dobra piekielne na maxa. Ale cała historia zagmatwana, zdania nieskładne i jeszcze przechwalanie się, że gimnazjaliści po literku, do pubu i chleją do nieprzytomności, a na koniec bomba: "jest w najlepsze gwałcona przez Tomka" zmienione na "jest intensywnie gwałcona przez Tomka" - trochę mi to do dorosłego nie pasuje. Ani styl ani tego typu przechwalanki.
OdpowiedzA moze kolega nie studiowal 25 lat polskiego i nigdy nie byl mistrzem takowych opisow? Mysle ze nie ma tutaj co za bardzo dywagowac, bo np ja jakos nie dostrzegam w tym reki 13 latka, ba anwet i 18 latka;p
OdpowiedzW nagrodę po pierwszym roku liceum..., to ile wy mieliście lat 16?. i skuliście sie jak świnie. Już widze te minusy co sie posypią, ale nie żal mi panienki. Zero kontroli, zero poszanowania dla własnej osoby, potem zdziwiona. Wiem nic kolesia nie tłumaczy i nie popieram go. Tylko tak już jest, że dostajemy to na co zasłużyliśmy.
OdpowiedzUważasz że jak dziewczyna jest pijana to zasługuje na gwałt? :/
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2011 o 20:14
A co jest zlego w opiciu sie w jakimkolwiek wieku? Ktos kto pije w wieku lat 16 sie nie szanuje, ale ma 18 i super szacunek?
Odpowiedz" Ktos kto pije w wieku lat 16 sie nie szanuje, ale ma 18 i super szacunek?" to jest swietne zdanie, daje do myslenia. Kazdemu moze zdazyc sie przesadzic z alkoholem, moim zdaniem 16 lat to tez jest jakis a z tak mlody wiek na picie. Mysle ze wystarczajacy by zaczac testowac jak dziala na nas alkohol. Ja rozumiem ze mozna by do niej miec pretensje ze sie naje**bala jakby miala ponizej 15 bo to juz patalogia, ale ludzie sami pewnie zaczynaliscie pic cos kolo majac 15-17 lat(ja dla scislosci zaczelem majac 17,5 i do dzis za;luje ze tak pozno, naprawde)
OdpowiedzZdanie "ja dla scislosci zaczelem majac 17,5 i do dzis za;luje ze tak pozno, naprawde". Pozdrawiam kolege nie-abstynenta, ktory dobra zabawe traktuje jak dobra zabawe, a nie jako zabawe drugiej kategori. "Bo inteligentni ludzie na poziomie bawia sie inaczej":D Na szczescie w moim towarzyswie i ten glupi i ten inteligentny pije;p
OdpowiedzAle co to za obóz był ? Zjazd największych cip w Polsce ? Naprawdę nikt typowi po prostu nie spuścił za taki wyczyn wpie*dolu ?! Ale to z miejsca i grupowo ! Dlatego właśnie mam problem uwierzyć w tą historię. Ponieważ, albo ta ściema wykłada się w momencie braku konsekwencji fizycznych (wpie*dolu), albo tracę wiarę w facetów którzy niezależnie od swoich przekonań, właściwości fizycznych, czy stopnia tchórzostwa, w takiej sytuacji powinni się rzucić na skur*iela i po prostu sprawić mu dużo bólu. Jestem w stanie natomiast uwierzyć że nie da się typowi nic udowodnić prawnie. To fakt. Ale osobiście postarałbym się żeby o takiej sytuacji dowiedział się KAŻDY człowiek którego on zna.
OdpowiedzDokładnie, mieli odwagę chlać jako niepełnoletni, ale wpie*dolu nikt nie miał odwagi spuścić?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2011 o 10:34
@vfm, to nie USA, gdzie by wpierda*ającemu podziękowali. To Polska, gdzie by mogli zamknąć w pierdlu/poprawczaku za wpie*dol. Myślę że nikt nie spuścił tylko z tego powodu, już to widzę "pijani i agresywni pobili biednego gwałciciela", ehh.
Odpowiedzto faktycznie, podpita mlodziez i zero reakji, a moze poprostu autor nie zawarl tego w historii, poniewaz na piekielnych akty przemocy (samosady)jak zauwazylem sa gorzej oceniane, widocznie duzo tu ludzi ktorzy sami maja cos na sumieniu i boja dostac po ryju, dlatego automatyycznie klikaja minus jak widza samosad
OdpowiedzA co jest dobrego w samosadzie? W dzialaniu w afekcie? Tak jak juz jedna wypowiadajaca sie osoba stwierdzila ze nalezaloby uciac mu genitalia... O ile jeszcze rozumiem chec pobicia go, bo moze faktycznie choc torche by sie nauczyl etc. Ale mysle ze koledzy mogli wlasnie sie bac czegos takiego, ze wzgledu na to ze w Polsce potraktowane by to bylo, jakby by bylo... Moze myslelize pjdzie do wiezienia i tam odbierze nauczke?
OdpowiedzPowinno się wprowadzić karę kastracji dla gwałcicieli...
OdpowiedzI specjalne zaklady dla ludzi nie potrafiacych uzywac mozgu...
Odpowiedzkręcenie wora bym mu zapewnił i wpie*ol na dokładkę
Odpowiedz"Cicha woda brzegi rwie, nie wiesz nawet jak i gdzie..."
OdpowiedzDziwi mnie najbardziej jedno, co z was za chłopy? Jak można widząc sytuacje przedstawioną przez ciebie (ona nie przytomna a on na niej) właściwie nie zareagowaliście, cytuje "Krzyk. Przekleństwa. Tomek spanikowany" nie powinien być spanikowany tylko znokautowany, było was 2 i nie zrobiliście nic, za mną chodziłoby to przez całe życie tym bardziej, że od strony prawnej nie doczekał sie kary. Wstyd i hańba Panowie.
OdpowiedzNie każdy jest idiotą prezentującym wszem i wobec swój idiotyzm za pomocą pięści.
Odpowiedz@worm Ted uzycie sily w okreslonych przypadkach moim zdaniem nie jest idijotyzmem lecz dzialaniem impulsywnym i czesciowo instyktownym, moim zdaniem zrobili by dobrze jakby koles dostal by pare razy po ryju, tym bardziej ze na sady nie ma co liczyc jak widac. A tak tomkowi sie upieklo, ciekawi mnie @ted czy jakby ktos gwalcil twoja npmatke/dziewczyne/zone/siostre/lub corke i jakbys dal mu po ryju to tez nazwalbys sie idijota, ktory uzywa bezpodstawnie sily( bo tak to wyszlo z twojej wypowiedzi "prezentującym wszem i wobec swój idiotyzm za pomocą pięści."
OdpowiedzCoz, Dertaz wg mnei ma w tej sytuacji racje... Sa momenty w ktorym obicie ryja to bardzo dobre rozwiazanie... Bicie sie wcale takie idiotyczne nie jest... Uwazam juz ze boks jako sport jest mniej usprawiedliwiony niz wlasnie takie zachwoanie.
Odpowiedz@Dertaz Popełniasz błąd w założeniach (i pisowni języka, ale to osobna sprawa), otóż — nie dałbym po ryju, więc nie znalazłbym się opisywanej przez ciebie sytuacji patowej. @yyyzeco Obezwładnić kogoś sprawiającego zagrożenie - nie mam nic przeciwko. Danie w mordę jest dla mnie przykładem już nie tyle działania koniecznego, by zatrzymać przestępcę, co własnej zemsty. A od karania w tym kraju są rodzice i służby państwowe, nie obywatele.
Odpowiedz@wormted masz calkowita racje co do odpowiednich sluzb, tylko co z tego skoro psim obowiazkiem kazdego mezczyzny jest obicie takiemu ryja? I tak mowie tutaj o czystej zemscie:D Ja bym tak zrobil...
OdpowiedzA czemuż to jest to obowiązek? Uraczysz mnie jakimś ciekawym uzasadnieniem wpływu chromosomu Y na głupotę z premedytacją?
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 listopada 2011 o 16:56
Chromosom y ma tu tylko tyle, ze to faceci sa silniejsi i przez to raczej oni pretenduja to bicia sie niz kobiety... A co do samego bicia, coz jest to najprostsza metoda utemperowania takiego zachowania, pokazania ze nie jest to tolerowane...
OdpowiedzPierwsze zdanie nie jest odpowiedzią na moje pytanie. Logiczne myślenie nie jest trudne. Przede wszystkim od razu przechodzisz do założenia, że ktoś musi się bić, a następnie uzasadniasz dlaczego mężczyźni, a nie kobiety. Aka - błąd w założeniach. Ja pytam o samo uzasadnienie sensu bicia kogokolwiek z faktu bycia facetem. A co do drugiej części wypowiedzi — metoda ta nie jest społecznie akceptowana (dlatego jest karalna), ponadto - kto uczynił cię przedstawicielem społeczeństwa, który ma pokazywać co jest, a co nie jest tolerowane? Kto zapewni mi, że wiesz co takie jest, a nie postępujesz wobec własnego, wynaturzonego kodeksu? Lepiej zostaw karanie służbom prawa, albo sam do nich dołącz, jeśli czujesz taką potrzebę.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2011 o 3:41
To nie jest piekielne... to jest CHORE
OdpowiedzTrza było sobie zorganizować odpowiednie do wieku zajęcie.
OdpowiedzPo dobranocce paciorek i spać? :)
Odpowiedz@ted twoje zycie musi byc nudne, ale moim zdaniem to mozesz byc takim samym"tomkiem" dlatego usprawiedliwiasz go zwalajac wine na upita dziewczyne.
OdpowiedzCzy dla was są tylko dwie kategorie spędzania wolnego czasu? "dobranocka i spać" oraz "uchlanie się do nieprzytomności"? Nie sądziłam, że ludzie bywają aż tak ograniczeni...
OdpowiedzLulz, nastki w natarciu. Zluzować hormony, darować sobie kiepskie ad hominem (btw. protip - użycie ad hominem wcale nie czyi twojej racji lepszą, wręcz odwrotnie) i czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie piszę, że dziewczyna sama jest sobie winna, bo się upiła. Zwracam uwagę na sam fakt picia przez nastolatków. Mogę co najwyżej powiedzieć, że jest on jednym z wielu czynników, które do sprawy doprowadziły i gdyby roztropniej spędzono wolny czas to sytuacja raczej by się nie wydarzyła (wskazówka do interpretacji: w powyższym zdaniu nie ma zawartej własnej opinii na temat zachowania).
Odpowiedz@sharpy gwałt to gwałt, jak sadze jestes facetem, jesli ty bys lezal nieprzytomny, zgwalcil by cie jakis lkoles, nic nie pamietal(ale napewno rano zauwazylbys ze cos jednak sie stalo), tylko np z opowiesci znajomych to co mialbys na to wy****ne i zyl dalej tak jak zyles, czy raczej jakos by to na ciebie wplynelo. moim zdaniem jakikolwiek kontakt seksualny bez zgody drugiej osoby to gwalt, i jako taki powinnien byc karany, oczywiscie jest roznica miedzy gwaltem jaki byl zawarty w histori a np zbiorowym lub gwaltem z pobiciem, ale dlatego kodeks karny ma tzw widelki czyli wyrok jak dobrze pamietam od 2 lat do 12 lat pozbawienia wolnosci.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2011 o 23:54
Nie wiem, kto daje plusy za tą historię, bo ona się totalnie kupy nie trzyma. Za samo pozostawienie młodzieży bez opieki żeby się schlała opiekunowie na normalnym obozie mieliby poważne problemy, a tutaj rzekomo doszło do gwałtu i autor pisze, że nic im nie groziło, bo "było przed 22 i młodzież miała czas wolny". Wolne żarty.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2011 o 7:09
"Za samo pozostawienie młodzieży bez opieki żeby się schlała opiekunowie na normalnym obozie mieliby poważne problemy" Widac ze nie jezdzisz na takie wycieczki i nic o nich nie wiesz...
OdpowiedzDokładnie yyyzeco. Jak ja sobie przypomnę co się działo na obozach, na które jeździłam, to się za głowę łapię i poważnie się zastanawiam czy własne dzieci wyśle na tak owe :)
OdpowiedzCo do uderzenia, chciałem walnąć. Ale jako że po chwili wpadł opiekun sensu nie było, a poza tym mogłem mieć problemy. Dlaczego w nocy nie dostał za swoje? Spał zamknięty w innym pokoju, a zabrali go kilka godz później. Co do picia chyba wiek 16 lat wypicie piwa? Kieliszka wódki? Teraz to 13latki wódkę chlają, palą, ćpają. Widzę takich na osiedlu. Co do seksu kolega z pracy ma córkę w gimnazjum i jak mówił w jej klasie była pogadanka bo 2 dziewczyny zaszły. Świat schodzi na psy.
Odpowiedzpodzielam wątpliwości wikien, jednak gdyby sytuacja jednak była prawdziwa...zaje***bym sukinsyna niezależnie od tego kto jest w pokoju, opiekun, ojciec czy papież...gnój powinien z miejsca stracić zęby a potem genitalia i przyrodzenie...
OdpowiedzI znowu długi, niepotrzebny wstęp. Można go było skrócić do 2 zdań (1 zdanie o samym wyjeździe, 2 o tym, że jednym z waszych towarzyszy był odludek cały czas zamknięty w pokoju i zajęty graniem). Jeszcze zrozumiałbym gdyby autor historii miał lekkie pióro, czy jakiś barwny styl wypowiedzi - wtedy długi wstęp nawet o dupie Maryni by mi nie przeszkadzał. Słusznie jednak ktoś wyżej zauważył, że autor ma styl pisania na poziomie 13-latka (zresztą inne jego historie były pisane w podobny sposób).
OdpowiedzAmber mówi, że skoro białogłowa chlała, to sama jest sobie winna. Amber dodaje, że ze wszystkim trzeba znać umiar, a jak ktos nie potrafi, to niech cierpi. Jak jej życie parę razy da kopa, to może sie ogarnie. Według Amber świat jest na tyle przeludniony, że nie potrzeba nam takich jak ona.
OdpowiedzZgadzam się, ze dziewczyna była idiotką. Ale gwałt nie jest karą ani czymś, co powinno komukolwiek się zdarzyć.
OdpowiedzSwiat jest przeludniony, to fakt... I moze fakt ze jej by moglo nie byc... W sumie twoj byt tez nie jest mi jakos super na reke... Tlen mi zabierasz, opamietaj sie... galganie
OdpowiedzCieszę się, że tutaj są sami mądrzy i wspaniali ludzie, którzy NIGDY nie popełniają błędów. Mam nadzieję, ze taki rozsądek i umiar zostanie wam do końca życia, póki co życzę więcej zrozumienia i empatii. Skąd wiecie czy nie piła pierwszy raz? Młodość ma to do siebie, że robi się głupstwa, ponosi konsekwencje i poznaje swoje możliwości. Czas buntu! Głupio zrobiła, że się tak upiła, ale kto z nas tego nigdy nie zrobił? Gwałt jest czymś obrzydliwym i ohydnym. Nie wiem jakim bydlęciem trzeba być, żeby zgwałcić nieprzytomną dziewczynę. Nic go nie usprawiedliwia a na pewno nie fakt, że dziewczyna się spiła! Szukacie usprawiedliwienia tego czynu w dziewczynie. Poniosła straszne konsekwencje i na pewno do końca życia to zapamięta, ale gadanie typu " jej wina" zostawcie dla siebie. Nic takiego zachowania nie usprawiedliwia.
OdpowiedzJak Amber popełnia błąd, to ponosi tego konsekwencje i nie żali sie rpzed całym światem jaka to ona jest nieszczęśliwa.
OdpowiedzTrudno mi się powstrzymać od stwierdzenia, że sama jest sobie winna. Kazał jej ktoś tam chlać?
Odpowiedz