Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

BOK Klienta Biznesowego, {k} lient, [J]a. Dzwoni klient z numeru z innej…

BOK Klienta Biznesowego, {k} lient, [J]a.
Dzwoni klient z numeru z innej sieci, bo nie mamy go w systemie.
[K] Co to ma być?
[J] Słucham?
[K] Pytam co to ma być?
[J] Pytanie usłyszałam, jednak gdyby mógł pan wyjaśnić o co mniej więcej chodzi... Nie wiem o jaki numer chodzi, czy o jaką sprawę.
[K] Co jest z nadajnikiem?
[J] A w którym miejscu?
Tu jeszcze kilka minut rozmowy właściwie o niczym, o tym, że doskonale powinnam wiedzieć gdzie jest nadajnik, co się z nim dzieje i od razu przeprosić klienta za to, że coś jest nie tak. W końcu podał nazwę miejscowości i ulicę.
[J] Rzeczywiście, są prowadzone prace na nadajniku, ale nie widzę awarii, czyli to jakaś konserwacja, nie powinna trwać dłużej niż 5-6 godzin. Na tę chwilę proponuję przełączyć się na sieć 2 G jeśli ma pan włączoną 3G, bo prace są prowadzone na nadajniku 3G, ale ten obok, 2G pracuje bez zarzutu i będzie mógł pan bez problemu rozmawiać.
[K] To ja chcę złożyć reklamację na nadajnik i poproszę o rekompensatę, bo ja od godziny nie mogę dzwonić. A w umowie mam zapis, ze musicie mi udostępnić nadajniki do rozmowy.
[J] Proszę pana, ma pan zapis, że sieć świadczy usługi zgodnie z możliwościami zasięgowymi, czasem się zdarza, że nadajnik się psuje, czasem musi być przeprowadzona konserwacja, żeby nadajnik działał poprawnie, to naturalne.
[K] Mnie to g*wno obchodzi, chcę rekompensatę, mam to w umowie.
[J] Już wyjaśniłam, że niedokładnie to ma pan w umowie co pan powiedział, skargę mogę przyjąć, natomiast jaka rekompensata wchodziłaby w grę? Jaka by była dla pana zadowalająca?
[K] Wie pani, ja tracę wielkie pieniądze, grube tysiące w tej chwili, więc za godzinę że nie mogę dzwonić to z 500 zł.
[J] Wyjaśniłam panu, że może pan dzwonić, wystarczy w telefonie przełączyć rodzaj fal, na których on dzwoni, jeśli poda mi pan model, to powiem panu w którym miejscu się to włącza, natomiast co do rekompensaty... - tu sprawdzam rachunki faceta, bo jeśli rzeczywiście klient, który ma rachunki idące w kilka tys. złotych miesięcznie, firma jest w stanie więcej zrabatować. A tam... rachunki po 30-40 zł, w dodatku trzy zaległe... Blokady jeszcze nie ma, ale na dniach powinna być.
[K] No to co, dacie mi tę rekompensatę bo tu już drugą godzinę nie ma zasięgu, czyli 1000 zł to już jest! Tylko szybko, żebym zaraz miał na koncie!
[J] Proszę pana, jeśli już sięgnął pan do zapisów umowy, jest tam też zapis, że zobowiązuje się pan w terminie uiszczać faktury, a tu już trzy są zaległe. Czy w ramach rekompensaty będzie w porządku jeśli przesunę termin blokady o trzy dni robocze? -
[K] Chyba pani oszalała, z kierownikiem chcę rozmawiać!!! To jest bezczelność! Wymagać takiej spłaty (jakieś 110 zł) w trzy dni!!!
[J] Ależ na zapłacenie pierwszej miał pan trzy miesiące, wydaje mi się, że to uczciwa propozycja.
[K] Zerwę z wami umowę!!! Pójdę do innej sieci!!! Nie dotrzymujecie umowy!!! Złodzieje wy!
[J] Ależ jak najbardziej tak, co wyjaśniłam na początku, to pan na razie nie dotrzymuje płatności za usługi, z których już pan skorzystał. To co, przesuwamy termin płatności czy nie?
[K] Nie! Ja z tym do sądu pójdę! Ja pisemną skargę na panią złożę!!! Pani jest złodziejką!!!
Rozłączył się.

Kilka dni później zadzwonił znowu, trafił akurat do koleżanki. Wysłał skargę @. Rozpatrzoną negatywnie, ze względu na to, że dokładnie opisałam rozmowę, napisałam, że poinformowałam o możliwości przełączenia telefonu na inną długość fal, dzięki czemu klient mógłby rozmawiać, o tym, że był niekulturalny i tak dalej. Dzień po naszej rozmowie miał też założoną blokadę. Niektórzy są tak niewychowani, że aż nie chce im się współczuć.

BOK ORANGE BIZNES

by Sihaja
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Nika1a
11 15

Uwielbiam takich typków, też pracuję na telefonie ale na sprzedażowych projektach. Co za tym idzie nie mogę klientom wyłączyć żadnych pakietów/opcji ale mogę włączać ile mi się żywcem podoba ;] Przy klientach którzy są wulgarni, chamscy etc. zawsze wspominam o tym w rozmowie co mogę a czego nie mogę i nagle rozmowa się kieruje na inne poprawne dla takich rozmów tory ;-). Tak dla przykładu: - Wy s*** złodzieje co to za faktury wymyślone!!! - Proszę pana proszę się uspokoić i powiedzieć o co panu dokładnie chodzi. - O co?! O to że znowu podnieśliście mi rachunki!!! Szybki rzut oka na rachunki a tam się okazuje że klient korzysta dajmy na to z dodatkowych kanałów sportowych i ostatnio promocja mu się skończyła na te kanały. Tutaj informacja że jest tak a tak. -To ja już nie chce mieć z wami umowy, zrywam umowę... - Dobrze proszę wysłać oświadczenie listem poleconym do firmy i proszę pamiętać o tym ze w przypadku przedwczesnego przerwania umowy będzie pan zobowiązany do uiszczenia kary o której mowa w Pana umowie. -Ja nic więcej wam płacić nie będę!!! Złodzieje j***ni!!! Niech pani mi natychmiast wyłączy te kanały!!! -Proszę pana dzwonię z innej sekcji firmy jedyne co mogę zrobić to włączyć wszystkie dodatkowe kanały które firma posiada-i tutaj słychać pewną złośliwość w głosie - Noe, proszę tego nie robić. Proszę mi powiedzieć co mogę zrobić aby rachunki były niższe?... Tutaj już klient trzyma do końca rozmowy poprawny ton :o) Z tym że wiemy - my konsultanci, że jeżeli tak przedstawimy sprawę to później za pewne nagranie rozmowy się nie znajdzie...

Odpowiedz
avatar voytek
5 9

jakie 3 dni? nie zaplacone to blokowac od razu! co to za zwyczaje!

Odpowiedz
avatar Nika1a
8 8

miałeś w historii że przez trzy miesiące nie płacił, więc kolesiowi dali czas ponad trzy miesiące - czytaj dokładnie albo nie czytaj w ogóle :o)

Odpowiedz
avatar andrejewna
20 20

Ludzie zarabiający naprawdę duże pieniądze nie mówią o tym głośno... "ciężkie tysiące", już to widzę.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
8 8

Buce i buraky - w skrócie. Najciekawsze, że zawsze się baranów uprzedza, że rozmowa nagrywana. Powinno się to w radiu puszczać dla przestrogi, żeby wiedzieli, że to w firmie zostaje i można o nich sobie wyrobić zdanie! A czasem wystarczy konsultanta dobrze (z uwagą) wysłuchać :) podpowie więcej, niż niejedna pani w salonie czy punkcie obsługi i klient dzięki temu sporo zaoszczędzi!

Odpowiedz
avatar Sihaja
5 7

kirke88 - masz rację ze względu na to, że dzwonisz wybierając klienta biznesowego albo indywidualnego, potem płatności, usługi, technikę... wybierasz człowieka o ogólnej wiedzy ale i dodatkowej specjalizacji, po naprawdę wielu i częstych szkoleniach. W salonie muszą ogarnąć wszystko, karty, MIXa, abonament, internet i naprawdę robią takie błędy, ze najlepiej dzwonić...

Odpowiedz
avatar Konwulsant
4 4

uwielbiam takich klientów. u nas zawsze są "straty idące w dziesiątki / setki tysięcy". a w systemie neostrada. jak ktoś ma firmę z takimi obrotami, to bierze dsl, a nie neo. :D

Odpowiedz
avatar DonCapaldini
-2 2

@Nika1a To Ty czytać nie potrafisz."Czy w ramach rekompensaty będzie w porządku jeśli przesunę termin blokady o trzy dni robocze?" Nawet mu czasu nie dali, chociaż niby było napisane, że na zapłacenie pierwszej należności miał 3 miesiące.

Odpowiedz
avatar Nika1a
0 0

Tak INTELIGENCIE chodzący powinni dać mu nieograniczoną możliwość spłaty zaległości i bieżących zobowiązań...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2011 o 22:43

avatar Sihaja
3 3

Blokada byłaby założona tego dnia. Dałam mu jeszcze trzy, no sory, ale jak korzystasz z telefonu przez cały miesiac a potem 90 dni nie płacisz za to, to w porządku jest?

Odpowiedz
Udostępnij