Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Historia niniejsza opisywać będzie ostateczny poziom kur... z jakim się w życiu…

Historia niniejsza opisywać będzie ostateczny poziom kur... z jakim się w życiu spotkałem.
Narzeczona kolegi z pracy jest obecnie w ciąży i ostatnio często odwiedza go w pracy. Jakiś tydzień (albo dwa) temu opisała co się ostatnio wydarzyło w sklepie, w którym pracowała.
Godziny wieczorne. Tuż przed zamknięciem sklepu do środka wchodzi grupa cyganów w wieku gimnazjalno - licealnym, trzech chłopaczków i jakaś panna. Pochodzili, porozglądali się chwile po sklepie i w pewnym momencie jakby demon jakiś ich opętał. Wyjęli z plecaków jakieś kije i rozpoczęli demolkę sklepu. Najmłodszej pracownicy połamali obie ręce bo próbowała interweniować. O dziwo po chwili do sklepu wpada 2 policjantów z bronią gotową do strzału. Szybko agresywne towarzystwo zostało spacyfikowane i załadowane do radiowozu.
Żeby nie było to nie koniec historii. W trakcie zeznań cygańskie wyrostki oskarżyły panów policjantów o przekroczenie uprawnień, zachowania rasistowskie i możliwość poronienia u koleżanki.
Sprawa jest w toku a mnie dopada myśl jak takie zachowania mogą mieć miejsce w państwie prawa.

by smokk
Dodaj nowy komentarz
avatar R4ndy
32 42

Szkoda, że śmieci nie zastrzelili od razu po tym jak wpadli do sklepu, wyszłoby taniej, szybciej i z pożytkiem dla społeczeństwa.

Odpowiedz
avatar smokk
9 25

Nie mów tak!!! Toż to biedni cyganie byli!!! Po jednym złotym łańcuchu na głowę mieli!!! Jeszcze Cię o rasizm oskarżą

Odpowiedz
avatar SlawekZ
13 19

"cygańskie wyrostki oskarżyły panów policjantów o przekroczenie uprawnień, zachowania rasistowskie i możliwość poronienia u koleżanki." Przyjdą, zdemolują sklep, a potem oskarżają panów policjantów, którzy usiłowali ich obezwładnić. A o co im chodziło z tymi zachowaniami rasistowskimi? Zatrzymanie to raczej nie jest rzecz rasistowska.

Odpowiedz
avatar smokk
5 13

Masz rację. Tyle, że Ty myślisz logicznie a on i nie koniecznie. Widocznie dla tych cyganów sam fakt zatrzymania był przejawem rasizmu.

Odpowiedz
avatar shgetsu
-4 18

I tu piszę do SS'a. Czy widziałeś kiedyś żeby Polacy wchodzili tak do sklepów i rozwalali? Raczej może widziałeś wtedy gdy był jakiś napad ale oni sobie "tylko" kradli, nikomu nic nie robili(zazwyczaj). A Rumuni dodatkowo nie są u siebie i wykorzystują to nasze Polskie poyebane prawo.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 15

Ja widziałem, tylko pomimo wezwania policji jakoś ci nie chcieli zostać spacyfikowani. Sytuacja wydarzyła się w Norwegii koło 2006 roku... Marc, takie sprawy się zdarzają, a tej historii nie wierzę. Byłoby zbyt głośno, jeśli o samym napadzie tvn mówi szybciej niż wie o tym policja.

Odpowiedz
avatar elda24
3 11

Shgetsu ja tam widziałam nie jeden raz podobne akcje prowadzone przez nikogo innego jak naszych rodaków. Nie Cygana, nie Murzyna, nie Araba, ale typowego łysego polaczka. Wystarczyło 19 lat mieszkać w okolicach stadionu Widzewa :] nie rób z naszego narodu świętych, bo tak samo jest wśród nas multum debili

Odpowiedz
avatar smokk
-1 15

jeśli chodzi o autentyczność ostatnio w gazecie lokalnej o tym pisano, więc...

Odpowiedz
avatar smokk
-1 13

Gazeta nie ma wydania netowego.

Odpowiedz
avatar smokk
0 16

A raportu z oględzin miejsca zdarzenia nie chcesz? A może raportu z obdukcji tej dziewczyny co jej ręce połamali? Wideowywiad z poszkodowanymi?

Odpowiedz
avatar smokk
3 17

A nie wierz. Osobiście powiewa mi to. Wstawiłem historię bo uznałem, że się tu nadaje.

Odpowiedz
avatar paragraf225
13 17

Gwoli ścisłości: "ROM" NIE równa się "RUMUN". Zapamiętajcie sobie to raz na zawsze, to inny język, kultura, a nawet typ urody.

Odpowiedz
avatar nuclear82
4 4

Romowie to naród NIETERYTORIALNY, podobnie jak (przez bardzo długi czas) Żydzi czy Kurdowie. U nas myląca jest zbieżność nazw bo np. w angielskim Rumunia to Romania a cyganie to Gypsy. Cyganie pochodzą dosłownie z drugiego końca świata bo z płw. Indyjskiego a bardzo dużo ich mieszka w krajach Ameryki Południowej (w Polsce tylko 40-50k vs. minimum 350k w Argentynie)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 16:37

avatar konto usunięte
0 6

Creator - twój tekst jest grubo poniżej poziomu...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 11:42

avatar Whirlwind
4 12

Po pierwsze cygany to nie Rumuni, idźcie się trochę douczyć dzieciaczki. To że mają podobne nazwy (rom i Rumun), a także chętnie romowie się tam osiedlają, to nie znaczy, że to to samo! Poza tym cygany są wszędzie. Marc, proszę zdjąć klapki z oczów, bo mało w tym życiu widziałeś, albo po prostu nie chcesz widzieć! Ty myślisz, że tu wszystko perfect i takie rzeczy się nie dzieją. Oj zazdroszczę ci takiego naiwnego myślenia. Co do Polski jako państwa prawa, pozostawia wiele do życzenia ;]

Odpowiedz
avatar SlawekZ
5 9

@Marc, co Ty tu widzisz rasistowskiego? To, że wystawił historię o osobach nie będącymi Polakami?

Odpowiedz
avatar suchy
6 16

A ja prosiłbym admina o zbanowanie Marca, gdyż obraża użytkowników.

Odpowiedz
avatar CatGirl
9 17

Właśnie to samo pomyślałam. A według mnie historia jest prawdziwa. A "Marc" czy mieszkasz tam gdzie wydarzyła się ta historia? Czy uważasz, że wszystko trzeba od razu zgłaszać do TVN? Słabo mi się robi jak czytam te twoje komentarze, więc nie ośmieszaj się dłużej i się po prostu przymknij.

Odpowiedz
avatar smokk
1 11

@Marc mógłbyś mnie nie obrażać i wskazać gdzie pokazałem, że jestem rasistą.

Odpowiedz
avatar suchy
6 12

Nie nie zabrania, za to zabrania używania treści wulgarnych oraz obraźliwych, a ty obrażasz innych użytkowników, dlatego twój post został zaraportowany do administracji.

Odpowiedz
avatar smokk
0 8

@Marc Udowodnij mi kłamstwo. Jeżeli to zrobisz to wszystko odszczekam psim głosem.

Odpowiedz
avatar suchy
6 10

Smok - skoro Marc jest taki upierdliwy, to może podaj mu nazwę tej gazetki i numer telefonu do nich, niech sobie dziadek zadzwoni i zapyta, czy była taka historia opisywana czy nie, może skończy dzięki temu pyszczyć do wszystkich wokół.

Odpowiedz
avatar 8eska88
2 10

Suchy to z PIS`em było nie na miejscu. Każdy ma prawo mieć takie przekonania polityczne jakie chce.:) Zresztą kto wie kogo Marc popiera:) A co do Marc`a. Śmieszny jesteś kolego. Nie wiem po co się ludzie angażujecie w kłótnię z dzieckiem neo. Na tej zasadzie można powiedzieć że żadna historia nie jest prawdziwa bo obraża mohery, Romów, cyganów itd. Idź pobaw się lego.

Odpowiedz
avatar smokk
-2 12

@suchy Nie będę Marcowi nic podawał z tego powodu, że zaczął mnie obrażać. Moje poczucie godności mi tego zabrania

Odpowiedz
avatar Marvin
-3 15

Dał by mu ten je**ny skan gazety, czy jakis link i tyle, ale smokk to chyba jakis troll internetowy, który zamiast udowodnić że ma racje, to woli się kłóćić i wyzywać

Odpowiedz
avatar slawciu666
4 16

do Marc specjalnie by to odpowiedzieć straciłem 2 minuty na zakładanie konta otóż mieszkam na wsi i jakieś 10 lat temu był taki incydent że kilku cyganów wzięło pewnego mężczyznę z przystanku, zabrało do lasu i połamało mu kości. Nikt o tym nawet głośno nie mówi nie było tego w prasie ani nawet na policji (z tego co mi mówiono) więc dla mnie ta historia jest bardzo prawdopodobna. Mam w szkole kolegę który jest mużynem taki chłopak żartował sobie pewnego dnia na tematy rasistowskie i skończyło się to tym że nieźle jednego pobił gdy pani dyrektor się o tym dowiedziała to tego co wyzywał tego mużyna wywaliła ze szkoły za głupie żarty...

Odpowiedz
avatar slawciu666
-1 7

to nie drugie konto smoka :p

Odpowiedz
avatar elda24
-5 9

slawciu666 a mnie się wydawało, że goście serwisu bez konta nie mogą przeglądać komentarzy :] więc rozumiem, że bardzo chciałeś podzielić się z nami tą historią z murzynem i dlatego się zarejestrowałeś a nie dlatego, że Marc kłóci się z autorem historii :> (no chyba, że admini zmienili coś i teraz komentarze są dostępne dla wszystkich)

Odpowiedz
avatar jfk
0 0

elda24 komentarze zawsze byly dostepne dla wszystkich.

Odpowiedz
avatar elda24
-5 5

zauważyłam, bo specjalnie się wylogowałam ^.^

Odpowiedz
avatar slawciu666
2 4

zajestrowałem się by dołączyć do konfliktu a reszta przez przypadek wyszła xDDD nie szukajcie sensu bo nie ma :P

Odpowiedz
avatar smokk
2 10

@Marc i Marvin Przepraszam, że mam swoją godność wpojoną mi przez ojca i tradycję rodową sięgającą XVI w. Wybaczcie mi proszę. edit: Marvin pokaż mi proszę gdzie poza jednym postem obrażam Marca.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 11:26

avatar smokk
-1 9

@Marc Ja przynajmniej znam historię swego rodu.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 10

Smokk, gdybyś miał godność, to zamiast użerać się z kimś podałbyś numer gazety, tytuł itp. oraz zakończyć dyskusję nie odpowiadając. Tak zachowuje się człowiek XXI wieku. Smokk Twoja historia jest niemożliwa - takie rzeczy zawsze kończą w jednej z telewizji lub w dużych gazetach. Ja Cię chyba nie obraziłem? Więc podaj mi numer tej gazety.

Odpowiedz
avatar Marvin
-1 9

Ja także chętnie sobie te gazete zobacze. A może żadnej gazety nie ma? :)

Odpowiedz
avatar Pietras366
4 8

Jezu czy każda historia która wydaje się nie możliwa nie może istnieć, ja również mam mieszane uczucia co do tego ale przestańcie się wyzywać jak gówniarze które dopiero wyszły z piaskownicy. Smokk ja też bym poprosił o skan gazety albo coś tym stylu.

Odpowiedz
avatar smokk
-3 15

Ja pier... Nie będę żadnej gazety podawał. Chcecie wierzyć ok. Jak nie też ok. Mój światopogląd się nie zawali. Nie chce tylko wyzywania od kłamców i małpoludów.

Odpowiedz
avatar immor
7 9

wina tego konfliktu(Marc vs Smokk) leży po obu stronach mianowicie: Smokk-mógłbyś podać skan artykułu lub inny dowód na to że jest to prawdziwe Marc-nie musisz non stop mówić że jest kłamczuchem, często jest tak że "główny" podejrzany jest niewinny, no i trochę kultury bo to trochę jest dziecinne... jeśli historia jest prawdziwa i znajdą się dowody mówiące że istniała- Marc przeproś wtedy Smokka. a gdy wyjdzie że Smokk kłamie-przeproś społeczeństwo Piekielnych Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania konfliktu

Odpowiedz
avatar mrKabanos
4 4

A to czasami oskarżający nie powinien udowodnić winy ?

Odpowiedz
avatar smokk
0 10

Wyjaśnię coś. Gazeta nie ma netowej edycji a ja osobiście nie posiadam tego egzemplarza. Proszę Marc dalej mnie wyzywaj. Wisi mi to.

Odpowiedz
avatar mejoza
0 8

Wiecie co? Aż mi się odechciewa wchodzić na piekielnych... A już zwłaszcza czytać te komentarze... A teraz prawie wszystkim od góry do dołu minusy...

Odpowiedz
avatar smokk
2 6

@Marc a wymiarów pań pracujących w tym sklepie nie chcesz?nie podam nic bo nie zostałem do tego zobligowany.a dla osób które brały w zdarzeniu udział to jednak trauma chyba jednak jakas była

Odpowiedz
avatar suchy
3 3

Smok - swoim podejściem sam prowokujesz ludzi do tego, żeby ci nie wierzyli (i obrażali oraz wyzywali - tu jednak powodem jest zwykłe prostactwo i chamstwo nabyte w dzieciństwie od rodziców - nie wiem, może sami dawali taki przykład dziecku), więc jak chcesz skończyć tą przynudnawą i powoli już żenującą dyskusję, to z łaski swojej podaj nazwę tej gazety i tyle, kto będzie chciał to sobie sam sprawdzi, czy taki artykuł był czy nie.

Odpowiedz
avatar jfk
0 0

Prosze o tonowanie komentarzy. Jesli jedyne co masz do napisania to obelgi pod czyims adresem to lepiej nie pisz nic. Traktujmy sie z szacunkiem.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 12

Czyli Smok nie potrafi podac sklepu a nawet nazwy gazety, daty i nazwy miejscowosci. To teraz czekamy az zgodnie z sugestia Immora przeprosisz czytelnikow Piekielnych za nieudolna probe sprzedania im wierutnego klamstwa. Mysle ze powinienes przeprosic wszystkich Romow za opowiadanie klamstw o nich.Koncz wasc, wstydu oszczedz, bo osmieszyles sie dokumentnie.

Odpowiedz
avatar smokk
-3 9

smokk potrafi podac tylko mu się nie chce. nie ma w tym żadnego interesu. historia jest prawdziwa i smokk ręczy za to swoim honorem który znaczy dla niego więcej niż życie

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-2 8

Oj oj, smokku pogubiłeś się. Wiesz, że było w gazecie, ale nie wiesz w której i w którym numerze. Nie masz w tym żadnego interesu żeby podać kilkanaście literek plus 3-4 cyferki. Bez urazy, ale większość morderców ręczy swoim honorem, iż ci nie zabili.

Odpowiedz
avatar smokk
3 7

Wiem w jakim tytule ale nie znam dokladnie numeru. tak właściwie ciekawe czy doszło by do takiej dyskusji jak bym nie napisał o nacji sprawców

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 10

Gdybyś nie podał nacji, to by nie było historii, bo rozbojów dużo, a chyba sednem jest oskarżenie o rasizm.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 9

Oj zdziwiłbyś się. Gdybyś napisał o gigantycznym mordzie na rynku w wielkim mieście, też byśmy chcieli dowodów, a ta historia jest z lekka...

Odpowiedz
avatar Zywel
3 5

Doszłoby i gdyby to byli nawet Marsjanie. Takie wydarzenie jak napad na sklep połączony z pobiciem obsługi (i nie może innych osób) byłby nagłośniony nie tylko w lokalnej gazecie. Nawet znając gazetę i podając jej nazwę jesteś bliżej udowodnienia jej autentyczności. Od tego tylko krok do telefonu do redakcji i zorientowanie się z sytuacji. Jeśli jest to poważna gazeta to za opłatą mogą przesłać nawet archiwalne numery pisma. Nie ma teraz "tłumaczenia się" swoją godnością i zasłanianie czymś. Skoro rozgorzała dyskusja to i ja bym chętnie przeczytał coś o tym. Nie jest dla mnie istotne czy byli to Romowie, Polacy, Szwedzi, Wikingowie czy wysłannicy z przyszłości. Ważne jest teraz to czy nie są to "bajki z mchu i paproci" i czy oskarżeni zostaną ukarani za swoje postępowanie. "Wiem ale nie podam" nazwy gazety, świadczy teraz na twoją niekorzyść drogi Smokku. Już nawet admin się włączył by upominać użytkowników co świadczy o dużym zamieszaniu. Czasem trzeba schować dumę do kieszeni i udowodnić innym swoją rację. W tym wypadku wystarczy nazwa gazety oraz przydałby się choć orientacyjny rocznik.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 4

Taka rozróba to rzeczywiście raczej do opisania w lokalnej prasie tylko, ale już oskarżenie policjantów o rasizm raczej nie przeszłoby bez echa, dlatego bardzo wątpimy w autentyczność historii. A Twoja postawa jeszcze bardziej w tym utwierdza (rozumiem, że brak może być w sieci wydania, ale podać sam tytuł i miejscowość to chyba nie kłopot, czasem jest też coś takiego jak kronika policyjna), a jeśli to wyssane z palca, to szkodzisz Romom, tak więc nie jest to jakaś błahostka typu zmyślona historia pieklącej się w sklepie babci.

Odpowiedz
avatar yarpenzirgin
3 7

Nieodpowiednio zachowujący się cyganie... niemożliwe o_O

Odpowiedz
avatar smokk
-2 10

Powiem tak, nie obchodzi mnie to czy wierzycie, że ta historia miala miejsce czy nie.mam ciekawsze rzeczy do roboty niż coś udowadniać. A jak komuś się moja historia nie podoba to niech poczyta sobie 572 opowieść o babci jadące pks z przychodni do kościoła.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 14:25

avatar konto usunięte
0 6

Ciekawszymi rzeczami do roboty nazywasz kłócenie się z nami, pisanie długich i nieskładnych wiadomości oraz za wszelką cenę niepodawanie tytułu? Ale ok, jeśli nie chcesz, to nie. Ale równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że kosmici Cię uprowadzili...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 14:48

avatar ampH
3 9

@Marc - nie jestem pewien jak mam odebrać Twoje wypowiedzi, najpewniejszą wersją jest ta, że po prostu nie masz co robić i trollujesz w internecie. Bo nie wierzę, że nigdy się nie spotkałeś z cyganami w życiu. Owszem, nie każdy jest taki sam, są normalni, którzy chcą się zaaklimatyzować jakoś, ale cóż. I chyba mieszkasz w jakiejś Warszawie albo inny wielkim mieście. U nas, w małym miasteczku, Gostynin się nazywa, parę lat temu było brutalne morderstwo - informacje nie przeszły do TVN24, nie puszczali w Faktach tego ani nie opisywali w Faktach czy Superekspresach. Bo i jak niby? A co do cyganów, mnie ta historia wcale nie dziwi, po ostatniej akcji. Kumpel zrobił urodziny w domu, rodziców nie było, bo specjalnie się eksmitowali na ten czas, pech chciał, że pod spodem wynajmowali mieszkanie cyganie, którzy zjeżdżali raz na parę miesięcy, a normalnie w Niemczech mieszkają. Nie spodobało się im to, że o godzinie 23 rozmawialiśmy (bo nawet muzyki nie było, no ale fakt, balkon otwarty, około 10 osób było to i mogło być głośno), więc zadzwonili na policję, przyjechała, mandat, koniec imprezki, do widzenia. Kumpel na drugi dzień z rana poszedł przeprosić ich za to, bo wiadomo, z sąsiadami trzeba żyć w zgodzie i zwykła kultura tego nakazuje. Co usłyszał na dzień dobry? "Jeszcze raz coś takiego się zdarzy, a wbijemy z kumplami i Ci łeb rozpierdo**my, zrozumiano?". I do tego dowiedział się, że paru jego znajomków jak dzwoniło, żeby pogadać to na wieść i imprezie na górze pytali, czy mają przyjść i zrobić "porządek", bo akurat nowe pałki teleskopowe i kije sobie kupili na jakimś targu. Cyganie w Polsce są ponad prawem. Im coś nie pasuje, policja skacze dookoła jak przy księżniczce, jak oni coś odwalą, to wszyscy umywają ręce.

Odpowiedz
avatar smokk
0 8

Niemożliwe! to jest sciema!uwierze jak w gazecie o tym napiszą.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 14:54

avatar s0vi3t
5 7

Szkoda że to nie było w Austrii albo Szwajcarii, najlepiej w sklepie z papierosami. By policja przyjechała, owszem, ale żeby cygaństwo zeskrobać ze ścian.

Odpowiedz
avatar smokk
2 4

Niestety w Polsce jest coś takiego jak przekroczenie granic obrony koniecznej, a zapisy prawne dotyczące broni są lekko mówiąc dziwne

Odpowiedz
avatar s0vi3t
1 1

Przepisy w Polsce ostatnio delikatnie znormalniały, zwłaszcza jeśli chodzi o przepisy dot. obrony koniecznej. Przepisy dot. broni są nadal bardzo dziwne i do tego średnio działające. Tak jak w USA czy Austrii/Szwajcarii pewnie nie będzie nigdy, ale jest deczko lepiej.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 15:27

avatar smokk
1 3

Znam te przepisy bo mam licencję 2go stopnia pracownika ochrony osób i mienia.najglupsze jest to że ja prywatnie broni mieć nie mogę bo mam 0.5 dioptri za dużo.czyli norm nie spełniam ale jakbym pracował w zawodzie to nawet z berylem mógłbym ganiac.

Odpowiedz
avatar s0vi3t
0 2

Smokk, zrób badania gdzie indziej i jest szansa, że to oleją. UoBiA nie reguluje ile dioptrii możesz mieć, a ile nie. Możesz także spróbować zrobić sobie pozwolenie kolekcjonerskie, które daje dostęp do broni każdej, oprócz szczególnie niebezpiecznej. Nie jestem do końca zorientowany w Polskich przepisach, dla mnie, jako mieszkańca Austrii brzmią niczym rodem z Korei płn., ale nie ma rzeczy niemożliwych, nawet w Polsce.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2011 o 16:36

avatar CatGirl
7 13

Ja pier*ole ludzie weźcie się ogarnijcie, bo aż przykro się to czyta. Smokk nie chcesz podawać numeru gazety, nie masz czy Bóg wie co to nie,. Tylko powiedzcie mi PO CO ON DO CHOLERY MIAŁBY TĄ HISTORIĘ WYMYŚLIĆ? PO JAKĄ CHOLERĘ??!

Odpowiedz
avatar konto usunięte
5 9

Drażnią mnie pseudotolerancyjni debile pokroju marca, którzy takim śmieciom dają się dymać w imię fałszywej tolerancji. Co do zachowań cyganów - to opisane tutaj jest jak najbardziej prawdopodobne. Spotykałem się z podobnymi ich wyczynami.

Odpowiedz
avatar kabo
5 11

Nie rozumiem, co to za nagonka :podaj nazwę gazety, nr, nazwę miejscowości itp...". Autor stwierdził, że nie potrzebuje niczego udowadniać i to, jak dla mnie, jest najlepszym dowodem na prawdziwość jego słów. Z reguły osoby, które za wszelką cenę starają się udowodnić swoje twierdzenie, właśnie mijają się z prawdą... A po tych wszystkich komentarzach "podaj dane, bo jak nie, to stwierdzę, że kłamiesz" to właśnie wyglądałoby na przekonywanie kogoś na siłę... Także rozumiem smokka

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 3

Tak, tak, jestem jednorożcem, ale nie muszę nic nikomu udowadniać, tak, tak widziałem Cię w jednoznacznej sytuacji podczas homoseksualnej orgii, ale nie muszę niczego udowadnac. Więc teraz mówię prawdę? Twoje rozumowanie według mnie nie ma sensu.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 4

Może podałem zły przykład. Więc ja Cię widziałem gdy uczestniczyłeś w czarnej mszy. Nie mam dowodów, Ty się wypierasz, jest to praktycznie niemożliwe, ale po co ja miałbym to wymyślać?

Odpowiedz
avatar kabo
2 6

A swoją drogą, może i istnieją porządni Cyganie, nie przeczę, choć takich akurat nie spotkałam...Wszelkie moje doświadczenia z nimi sprowadzają się do żądania (nie proszenia, żądania, bo im się z jakiegoś powodu należy) jałmużny i zwykłego darcia mordy, gdy ich oczekiwania nie zostaną spełnione...Skąd się u nich bierze postawa :ja jestem Cyganem i ty MASZ mi dać, bo ja tylko tak zarabiam na życie"?

Odpowiedz
avatar malamegi
5 9

Kabo. Masz racje. To samo z Murzynami. Rasizm nie pojawil sie bezpodstawnie. Ciekawe, ze do zoltej rasy nikt nic nie ma, choc przeciez maja inny kolor skory... Kwestia zachowania...

Odpowiedz
avatar smokk
3 5

Widzę że nadszedł wieczór i osoby dojrzałe emocjonalnie zaczęły się udzielać.

Odpowiedz
avatar kabo
0 2

smokk...Twoja wypowiedź zabrzmiała jak sarkazm, ale ufam, że tak nie jest...;)

Odpowiedz
avatar smokk
1 3

Skąd. to nie był sarkazm.raczej przytyk w kierunku osobników pokroju Marca

Odpowiedz
avatar Mephiles12
1 3

ja wierzę w historię smokka. Za to idiotów pokroju Marca mi szkoda. To tak jakby stwierdzić w internecie "ludzie mają oczy", a potem żądać na to dowodów i wycinków z prasy.

Odpowiedz
avatar Paula84
2 4

Oj już nie przesadzajcie. Kiedyś na dyskotekę w małej mieścinie niedaleko mnie napadła grupa, byli to Polacy, łamali ręce i nogi, poobijali ludzi, zrobili demolkę krzesłami. I też było o tym tylko w regionalnej gazecie.

Odpowiedz
avatar kabo
0 4

@Mephiles12: o ludziach pokroju Marca nie ma sensu tu, ani nigdzie indziej, rozmawiać. Jak ktoś słusznie stwierdził, prawdopodobnie jest to troll. Na jego zasadzie można stwierdzić, że nie wierzy się w powietrze, bo go nie widzę i nie czuję, więc nie istnieje

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

Wymagacie tak tego skanu gazety, tylko wiecie... Czy on ma do kurki nędzy kolekcjonować wszystkie kurna wydania gazety lokalnej z myślą o tym, że komuś kiedyś zachce się zobaczyć TEN KONKRETNY I JEDYNY ARTYKUŁ? EDIT: A co do Cyganów, Romów, Rumunów, ble ble ble, to matka mojej koleżanki jest pochodzenia Cygańskiego czy tam Romskiego a nie kradnie, nie rozrabia itp. Tak samo koleżanka i jej rodzeństwo.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2011 o 17:46

Udostępnij