Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

O bałaganie w papierach UPC - dostawcy internetu, telefonii i telewizji. Z…

O bałaganie w papierach UPC - dostawcy internetu, telefonii i telewizji.

Z samego dostawcy jestem bardzo zadowolony bo mam naprawdę dobre usługi (50 Mb/s, 240 min do wszystkich poza Play i cyfrówka z 9 kanałami HD - a to wszystko za 120 zł/mc) ale jakieś półtora roku temu spotkała mnie dziwna dosyć sytuacja która ciągnęła się miesiącami.

Otóż na moim profilu niespodziewanie pojawiła się wpłata w wysokości 250 złotych co zaowocowało moim ujemnym saldem (nadpłata 120 kilka zł!). Przeglądnąłem historię przelewów, no za cholerę nie płaciłem im 250 bo niby czemu? Zadzwoniłem do nich, konsultantka powiedziała że jednak musiałem wpłacić bo jest u nich taka wpłata i mam po prostu nadpłatę, i kolejną fakturę mogę zapłacić pomniejszoną o to saldo. Ja wiedziałem że coś tu jest nie tak ale dwa kolejne telefony - to samo. Olałem sprawę, po 5 miesiącach (!) przychodzi mi SMS informujący o zadłużeniu na kwotę 137 zł (!! zawsze rachunki płaciłem kiedy tylko się pojawiły). Okazało się że klient który zapłacił te 250 zł źle wpisał numer faktury w tytule przelewu i kasa poszła na "mój" rachunek. Wyrównałem to, potem już wszystko było OK. Jestem tylko ciekaw co przeżywał ten który wpłacił te 250 zł a rachunek miał niezapłacony (no bo płatność poszła za moją fakturę a nie jego) i przez 5 miesięcy męczył się z wyjaśnieniem sprawy.

Także dokładnie sprawdzajcie wszystkie numery faktur, rachunków etc. bo potem jedna literówka może przyprawić Wam kilka miesięcy bojów o swoje.

UPC

by nuclear82
Dodaj nowy komentarz
avatar groszkowa
0 0

Ale to już nie jest wina UPC, tylko klienta. Ich nie obchodzi kto dokonał wpłaty, grunt, żeby stan konta abonenckiego się zgadzał. Skąd niby mają wiedzieć, że się ktoś pomylił, a nie np. ktoś życzliwy zapłacił twoją fakturę? Tobie też w sumie nic do tego, bo osoba, która popełniła taki błąd powinna się zgłosić do UPC z dowodem wpłaty i poprosić o przeksięgowanie środków, więc nie rozumiem skąd pomysł, że to UPC wina i bałaganu w ich papierach. I nie, nie pracuję dla UPC, ale wiem, jak to wygląda. Wystarczy trochę pomyśleć.

Odpowiedz
avatar wojok040
0 0

Tylko jeśli klient się sam zgłasza, że ma nadpłatę, a jej nie zrobił to operator w trosce o klientów sam powinien wyjaśnić sprawę mimo, w szczególności, że osoba która teoretycznie zyskała sama to zgłosiła.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

ja raz pomylilam sie o jedno zero i zamiast 100 zł rachunek za telefon ...zaplacilam 1000zł...ale do 3 dni pieniazki wrocily na konto..( orange sie postarało)

Odpowiedz
Udostępnij