Odbieram rozmowy telefoniczne, infolinia płatna (12gr za minutę), ale ludzie twierdzą, że jest to dla nich majątek. Więc robią niektórzy myk, że w trakcie rozmowy się rozłączają.
Pewnego razu rozmawiam z klientką, która przekazuje informacje do córki w tle - nagle rozmowa się rozłączyła. Czekam chwilę i oddzwaniam.
Po wykonaniu połączenia momentalnie została odebrana rozmowa, oraz słyszę w słuchawce taki tekst
[k]lientka: widzisz córciu ch*j nawet nie oddzwonił
.
Tutaj nagle dźwięk DTMF'a (ten dźwięk, który wydają klawisze w telefonu jak się je wciśnie)
[j]a: może i jestem ch*jem, ale oddzwaniam.
Tu nagle było zawahanie klientki "aaaa..." i rozłączenie ponowne rozmowy.
30% rozmów w naszej firmie z klientami jest oceniana przez tzw. "monitoring". oceny są od A najlepszej do D najgorszej.
Dostałem ocenę B uargumentowaną tym, że mam dobre podejście do klienta i rozmowa odbywa się na jego poziomie.
TP CC ITN
Smutne jest to, że inteligentny człowiek żeby się z kimś dogadać musi się zniżyć do jego poziomu, eh. A przy okazji i tak wyjdzie na tego gorszego...
OdpowiedzJak to mówią "Nie kłóć się z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem". Nic więc dziwnego, że inteligentny wychodzi na tym gorzej :D
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2011 o 11:50
Haha ludzka głupota nie zna granic. Się uśmiałem:)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2011 o 14:13
Ostatnie zdanie jest fantastyczne :)
OdpowiedzJa się tylko przyczepię - 12 gr za minutę to mało. Ale niektóre rozmowy potrafią trwać ponad godzinę a to już ponad 7 zł.
Odpowiedz@abc: to zawsze mozesz wezwac informatyka i za to co pomoga ci na itn za 7 zl, by cos skonfigurowac. u informatyka zaplacisz od 100 do 300 zl.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 czerwca 2011 o 12:56
@bikstopa: sam jestem tzw. informatykiem. Do TPSY dzwonię tylko jak czegoś nie mogę zmienić/sprawdzić sam i ew. do zgłoszenia usterek.
Odpowiedz