Czytałem tu o podaniu błędnych danych dla banku a i tak podano ofertę.
I ja w swoim mam tak. Jako weryfikację proszę o podanie kodu jaki im kazałem podawać. Podają kod, ja odzew i już. W dodatku kod jest w typie 23%€qwerty co już utrudnia. I nieraz mam akcje że dzwoni bank i w celu weryfikacji prosi o np datę urodzenia a ja proszę o kod. System prosi o datę urodzenia. Cóż rozłączam się.
Polecam
Marketerzy
A świstak tak siedzi i zawija w sreberka.
OdpowiedzCzysto kwestia, ze na infoliniach jest duża rotacja. Sama pracując na niej nie dostałam nigdy prośby o hasło zwrotne. Pewnie z niepewności zapytałabym przełożonego czy mogę to kliknąć(nadzór prosi za każdym razem o informacje czemu tak nastąpiło). A w moim szkoleniu ktoś to powiedział, inni mogli mniej uważnie słuchać w tym momencie, lub chory szkoleniowiec o czymś zapomniał. Zwykła kwestia ludzka.
Odpowiedz— Tu XY, dzwonię z banku Z, w celu przedstawienia oferty proszę podać mi nazwisko panieńskie matki. — Proszę pani, nie podam żadnych swoich danych przez telefon, gdy dzwoni do mnie nie wiadomo kto. — Ale wtedy nie będę mogła przedstawić oferty. — I bardzo mnie to cieszy!
OdpowiedzmBank wysyła push na telefon do potwierdzenia.
OdpowiedzSzembor tak serio: co Ci się stało? Czytałem Twoje stare historie i może nie były one super mega ciekawe ale na pewno były dobrze napisane. Z sensem, składnią, były po prostu zrozumiałe. Jak to jest, że teraz piszesz jakbyś dyktował siedmiolatkowi a on zamieszczał na stronie?
Odpowiedz