Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#82209

przez ~nielubiedpd ·
| Do ulubionych
Sama w sumie nie lubię czytać historii o kurierach, ale DPD bardzo zaszło mi za skórę.

W trakcie majówki zamówiłam sobie oprawki od okularów z Muscat. Do samej dostawy zażaleń mieć nie mogę, bo zamówienie złożyłam 2 maja, a 4 były już u mnie. Za to próba oddania ich z powrotem to żart (dla mnie już niezwykle nieśmieszny) - na przymiarkę ma się pięć dni, ja już tak naprawdę drugiego czy trzeciego wiedziałam które chce, więc przez stronę sklepu zamówiłam kuriera na 7 maja żeby paczkę ode mnie odebrał*.

Jak możecie się domyślić 7 nikogo u mnie nie było (a mój chłopak cały dzień był w domu). Podobnie 11 gdy odezwałam się do sklepu, że oddanie oprawek może się przedłużyć, ale nie z mojej winy, a dzięki DPD, więc zamówili następnego kuriera dla mnie. To samo 17, kiedy wkurzona zadzwoniłam na infolinię i konsultantka obiecywała, że pośpieszy łódzki oddział i na pewno ktoś po godzinie siedemnastej do mnie przyjedzie. Ale nie przyjechał i nie przyjechał też 18, kiedy to Muscat ponowił kuriera. Dali mi też do niego numer, jednak ani na telefony, ani na smsa nie odpowiedział.

W międzyczasie złożyłam skargę przez formularz na stronie internetowej, ale zastrzegają sobie, jak w przypadku reklamacji, trzydzieści dni na odpowiedź (choć w tym tempie odbioru pewnie paczka wciąż będzie leżała u mnie na szafce).

I żeby to była pierwsza taka sytuacja - dwa lata temu moja siostra oddawała coś do H&M, zamówionego ze sklepu internetowego. Też kilka razy kurier bez słowa postanowił się nie pojawić i dopiero skarga przez stronę pomogła (jej przynajmniej odpowiedzieli tego samego dnia).

Macie pomysł jak to rozwiązać? Muscat też próbuje się z nimi kontaktować jak widać, ale nic z tego nie wychodzi, bo mówiąc kolokwialnie - i mnie, i ich mają w dupie. Myślałam o tym, żeby zrobić trochę syfu i napisać na ich fanpage'u na Facebooku, jednak go nie posiadają (co, patrząc na ich poziom obsługi klienta i fanpage pt. "anty - DPD" i "poszkodowani przez DPD", mnie nie dziwi).

* Zwrot opłacony jest z góry przez Muscat, a do paczki dołączają odpowiednią foliową kopertę i naklejkę ze wszystkimi danymi.

DPD Polska

Skomentuj (10) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 75 (85)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…